Kan nogen mon hjælpe??

Alm. snak
Marianne

Kan nogen mon hjælpe??

Indlægaf Marianne » 14. jan 2008, 16:39

Er  her nogen som kan fortælle mig hvad der skal sidde her under disse riste??

Det er på klappen bagpå hvor taget ligger nedenunder? På min er det der skal sidde der fjernet - så det kan regne lige ind i bilen. 

Bondemand

Re: Kan nogen mon hjælpe??

Indlægaf Bondemand » 14. jan 2008, 17:28

Hej Marianne Igen ville det være dejlig om Piet ville stille sin expertise til rådighed, da jeg ved han har lavet min kone, Helle´s riste
Men skriv til Piet på www.firstmile.dk han vil kunne svare.

Hvad blev der af den undskyldning der var nogen herinde ( bla. David ) som blev opfordret til at give Piet offentligt???
og hvad med at få det gjort, så vi kan få svar på alle vores spørsmål igen.

Hilsen
Bondemand

Allan#271

Indlægaf Allan#271 » 14. jan 2008, 18:40

Hej Marianne

Jeg er glad........

Nu er jeg en af de få her i klubben der også har sådan en bil  . Så måske jeg kan hjælpe på dit spørgsmål

Hvis ikke webmaster kommer mig i forkøbet med er billed , vil jeg tage et billed og lægge ind .

Det der mangler som jeg forstår dit spørgsmål ,er 2 justerbare klapper på indersiden ,der kan åbnes og lukkes for luft 

gennemstrømning . 
I konstruktionen af c3ern ,var der fokus på at der skulle være mulighed for en luft gennemstrømning i 
kabinen . Derfor er der disse udluftnings muligheder også bag . Egentlig lidt tosset på en cap.  ,men det tænkte man nok ikke så meget på hos GM . Da tegningerne lå på tegnebrædtet

Allan#271

Indlægaf Allan#271 » 15. jan 2008, 20:56

Hej Marianne

Jeg havde lidt svært ved at komme til at tage det billed , måske der er et medlem i nærheden af hvor du bor der har en c3 corvette cap. du kunne lure på

Marianne

re:Kan nogen mon hjælpe??

Indlægaf Marianne » 17. jan 2008, 12:01

Hej Jeg takker mange gange for svar - jeg tror jeg har luret det nu. Igen mange tak. Men ja ellers må jeg se om nogen her i nærheden har en jeg kan kigge på. ;o)

Piet

re:Kan nogen mon hjælpe??

Indlægaf Piet » 21. jan 2008, 12:36

De klapper Allan nævner findes kun på Cabiolet modellerne hvis bilen IKKE var født med Aircon, hvis bilen er født med aircon så sidder der bare et filter foran hullerne som går op til ristene.

Tilbage til "Generelt forum"