G´aften i stuen..
Hvornår har nogen sidst hørt fra hende via mail eller telefon ??
PFT / Claus
Ecklers / Sharon
-
Re: Ecklers / Sharon
Hej
Det har jeg engang i efteråret - men på trods af at jeg skrev at jeg var medlem i både CCD og CCS, samt medlemsnummer i begge klubber fik jeg ingen rabat
Lars
Det har jeg engang i efteråret - men på trods af at jeg skrev at jeg var medlem i både CCD og CCS, samt medlemsnummer i begge klubber fik jeg ingen rabat
Lars
Det at handle med Ecklers, skal foregå efter den retningslinie der er beskrevet i næsten alle CCD nyt, alså at klubbens kontonr skal opgives. Og det er en betingelse, for det er faktisk klubben der køber med levereing til den person der bestiller. Ecklers har derefter mulighed for at kontrollerer om vedkommende person nu også er medlem, ved at gå direkte ned i vor medlemsbase her på websiden i en Engelsk udgave.
Hun er ikke god til at besvarere mails, p.g.af travlhed, men et telefonkald kan altid klare sagerne.
Hun er ikke god til at besvarere mails, p.g.af travlhed, men et telefonkald kan altid klare sagerne.
-
Grundet totalrenovering og rammeløftning af min vette har jeg talt med hende en del gange i løbet af efteråret, og senest i uge op til jul, hvor hun bl.a. fortalte hun i år skulle have 2 ugers juleferie, hvilket måske forklarer hvorfor hun ikke har svaret på forespørgsler de sidste par uger.
Med hensyn til de gode rabatter og gode priser er det bedste at sende Sharon en skriftlig forespørgsel pr. mail eller fax inden man bestiller noget. Dette har givet mig en samlet rabat på mellem 22-30% på de bestillinger jeg har sendt i efteråret i forhold til katalog priserne. Herudover er dollarkursen jo gået den rigtige vej det sidste halve år.
Sonne
Med hensyn til de gode rabatter og gode priser er det bedste at sende Sharon en skriftlig forespørgsel pr. mail eller fax inden man bestiller noget. Dette har givet mig en samlet rabat på mellem 22-30% på de bestillinger jeg har sendt i efteråret i forhold til katalog priserne. Herudover er dollarkursen jo gået den rigtige vej det sidste halve år.

Sonne
re:Ecklers / Sharon
det lyder jo meget godt,men hvor meget skal vi regne med at lægge oven i prisen i deres katalog når stumperne ligge i Danmark til told,fragt og moms.?
Sohne
-
Hej Bjarne
Hvad er klubbens kontonummer - det burde måske stå et eller andet sted på hjemmesiden ?
Lars
Hvad er klubbens kontonummer - det burde måske stå et eller andet sted på hjemmesiden ?
Lars
Fragt prisen kan du bede Sharon om at oplyse. Dvs bede om en 'shipping qoute' De danske told og moms satser kender du formodentlig :-) Husk at der også beregnes told og moms af fragten.
Mvh Smipe
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
Jeg har handlet med Sharon flere gange i 2007, og ved at bruge beskrivelsen fra CCD-nyt har jeg altid fået rabatten - i gennemsnit de samme 20-30% som også beskrives i andet indlæg i denne tråd.
Jeg plejer at ringe til hende dagen efter min bestilling, og der har hun oftest allerede set ordren og lagt den videre.
I dét omfang jeg har benyttet hende, har det været til fuld tilfredshed - ligeledes at hun har kunne oplyse fragtpriser på forhånd.
Skat har taget deres bid i moms og told hver gang...- den slipper vi jo desværre ikke for, og satserne bliver nok ikke til forhandling
Mvh. Anders
Jeg plejer at ringe til hende dagen efter min bestilling, og der har hun oftest allerede set ordren og lagt den videre.
I dét omfang jeg har benyttet hende, har det været til fuld tilfredshed - ligeledes at hun har kunne oplyse fragtpriser på forhånd.
Skat har taget deres bid i moms og told hver gang...- den slipper vi jo desværre ikke for, og satserne bliver nok ikke til forhandling

Mvh. Anders
-
Har også altid fået rabat og sparet gode penge de gange jeg har købt hos Ecklers (faktisk 30% hver gang tror jeg, men det er forskelligt fra varer til vare, hvad de gi'r). Jeg vil dog godt have lov at medgive at Sharon er virkelig svær at kommunikere med. Det gælder både i telefonen og på mail. På mail skriver hun oftest kun i versaler og hun svarer flere steder direkte under en konkret linje i den mail du har sendt og så lidt i toppen og lidt i bunden. Svarene kan også være lidt af en gåde til tider. I telefonen skal man være heldig hvis man får et klart svar på f.eks. spørgsmål om varelagerstatus. Men skide sød det er hun altså og sværere er det heller ikke! Jeg plejer at starte med en mail, så har man altid den at referere til, hvis det skulle ende ud i at man må rykke hende på telefon og hun HAR altid læst dine mails og kan huske dig, hun har måske bare ikke liiiige altid haft tid til at svare på dem.