Hej alle
Nu hvor jeg er blevet en lykkelig ejer af en C5'er, så betyder det jo også at jeg skal lave nogle ændringer på den.
Er der nogen som har erfaring med at konverterer for- og baglygterne på C5'eren ? Jeg vil jo helst ikke pille alt for meget ved den, men noget kommer jeg selvfølgelig ikke uden om.
Jeg tænker specielt blinklysene på siden af bilen som mangler. Jeg har overvejet to løsninger enten på skærmen (sort glas) eller på sidesplejlet (undersiden). Jeg kunne godt tænke mig at hører, hvordan I andre eventuelt har løst dette.
Ligesom tågelygterne bagpå ville jeg være meget ked af, at skulle monterer, men jeg kan heller ikke finde noget der siger at man SKAL have tågelygter bag på en bil.
Baglygterne kommer jeg ikke udenom, de bliver skiftet til europæiske med hvid glas.
Hilsen, Kasper
C5
Re: C5
Hej Larsen
Tillykke med C5eren. Fed bil.
Angående lys: min egen 2000er er en europamodel, så den har jo lygterne i orden fra starten, men sidste sommer købte jeg en F. Mustang, som jeg lavede sideblink på. Den er også sort, og de bittesmå blink jeg fandt hos en forhandler i Vejle er næsten ikke synlige, selvom jeg ikke har tonet glasset.
Angående forsikring: min er stilstandsforsikret hos Thisted Forsikring. Det koster ca. 750 kr pr. kvartal. Når jeg får plader på koster den ca. 9000 kr pr. år. Dertil kommer udgift til en GPS-tracker. Det er et krav. Hvis nogen har gode kontakter vedrørende GPS-tracking, så sig endelig til.
Hvis du har lyst til at kigge på lyset på min C5er er du velkommen i Jelling. Såvidt jeg kan se bor du i Fredericia, så det er jo ikke så langt.
Godt Nytår.
Finn
Hej Finn
Jeg vil gerne kigge forbi en dag i det nye år og se din C5'er
Med hensyn til GPS har jeg fundet et Firma i Randers der hedder http://www.foxfone.dk/bilalarmer.html de har også installeret systemet på en C5'er. Det koster 7500 incl. montering. Så kan man slukke bilen med mobilen og finde bilen ned til 5 meters afstand over hele kloden.
Godt nytår
Hilsen
Kasper
30552420
Jeg vil gerne kigge forbi en dag i det nye år og se din C5'er
Med hensyn til GPS har jeg fundet et Firma i Randers der hedder http://www.foxfone.dk/bilalarmer.html de har også installeret systemet på en C5'er. Det koster 7500 incl. montering. Så kan man slukke bilen med mobilen og finde bilen ned til 5 meters afstand over hele kloden.
Godt nytår
Hilsen
Kasper
30552420
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
Brian Nielsen - der driver www.bnauto.dk på Sjælland - kører tillige rundt i landet og monterer alt i elektronik. Han er særligt god til at lave installationerne, så man ikke umiddelbart tror de er der. Ring til ham og hør hvad han kan tilbyde - og hils fra Anders Tange....
Mvh. Anders #258

Mvh. Anders #258
Re: re:C5
Hej.
Man behøver ikke megen montering, nogle har internt batteri og kan så indbygges f.eks i taget, døren eller hvor man vil , har batteri til 4 år, giver sms alarm ved en lille bevægelse og kan tilsluttes alarmtjeneste hvis man vil. Den kan søges via nettet indtil 1 m og bruger både gps, gsm og UHF. Her er et link www.etstrack.dk/
Hilsen Jørn
Man behøver ikke megen montering, nogle har internt batteri og kan så indbygges f.eks i taget, døren eller hvor man vil , har batteri til 4 år, giver sms alarm ved en lille bevægelse og kan tilsluttes alarmtjeneste hvis man vil. Den kan søges via nettet indtil 1 m og bruger både gps, gsm og UHF. Her er et link www.etstrack.dk/
Hilsen Jørn