Udtagning af motor?
re:Udtagning af motor?
Hej allesammen og godt nytår !
Det her er da kørt helt af sporet, Ronaldo skal have en ny motor, det syntes alle vel er interessant at følge med i, og alle gode råd er guld værd for os på et lavt mekanisk plan.Undervejs køre tråden op på et plan hvor vi taler om komplot og ny bestyrelse ?????
Hvis der er nogen her i klubben er ikke kan TÅLE hinanden så lad være med at reagere på indlæg.
Vi har den bestyrelse vi selv har valgt!!!!
Til Piet vil jeg sige, at uanset hvor man giver sin mening /erfaring til kende så er der altid nogen der har en anden mening. Det er så her at man kan vise et mentalt overskud, og vælge at lade alle være lige og så se stort på formuleringen ,også selv om det føles som personligt angreb.
Tænk lidt over det Piet---- og kom så alle vi, som ved mindre om corvetter imøde igen.
Hvem vi vil ligge vores penge ved skal vi nok selv finde ud af.
Mvh Ole
Re: re:Udtagning af motor?
Jeg valgte at fjerne mit surre opstød - selvom jeg synes det var på sin plads. Men vi bør stoppe denne udveksling
Uden Piet og andre som David etc. havde CCD ikke meget at komme efter
Så Piet og alle andre ærlige Corvette enthuister som frivilligt giver jeres blod for denne klub - bliv ved, uden jer var der ingen klub - i fortjener RIDDERKORSET.
Henrik

Uden Piet og andre som David etc. havde CCD ikke meget at komme efter

Så Piet og alle andre ærlige Corvette enthuister som frivilligt giver jeres blod for denne klub - bliv ved, uden jer var der ingen klub - i fortjener RIDDERKORSET.
Henrik
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969
Som nyt medlem i CCD, med absolut minimal indsigt i det mekaniske, men med stor kærlighed til vores gamle corvetter må jeg sige at jeg har haft utrolig megen glæde af at læse Piets kommentarer til dette og hint. Den mand ved bare hvad han taler om, og er guld værd for medlemmer som mig.
Jeg har lige fået lagt en ny motor i min corvette, købt hos Firstmile, og jeg må sige at man skal lede længe efter en så god vejledning og service som jeg har fået igennem hele forløbet.Det er i min verden ikke noget jeg ville turde bestille hjem på E-Bay eller lignende steder.
Det smerter mig derfor utrolig meget at denne tråd måske bevirker at man ikke længere vil kunne læse Piets indlæg på dette forum.Måske det var på sin plads med en undskyldning samt en buket blomster.
Livet er sgu for kort til den slags fnidder!!!
Piet ! Tak for din store hjælp med motorprojektet.
Jeg har lige fået lagt en ny motor i min corvette, købt hos Firstmile, og jeg må sige at man skal lede længe efter en så god vejledning og service som jeg har fået igennem hele forløbet.Det er i min verden ikke noget jeg ville turde bestille hjem på E-Bay eller lignende steder.
Det smerter mig derfor utrolig meget at denne tråd måske bevirker at man ikke længere vil kunne læse Piets indlæg på dette forum.Måske det var på sin plads med en undskyldning samt en buket blomster.
Livet er sgu for kort til den slags fnidder!!!
Piet ! Tak for din store hjælp med motorprojektet.
-
Tak til alle for jeres deltagelse i debatten om dette følsomme emne. Jeg er sikker på, at jeres meningstilkendegivelser har givet stof til megen eftertanke hos flere. Det har de i hvert fald for mit eget vedkommende.
Til jeres information, var arbejdet på at finde en fornuftig ordning vedrørende reklamer på hjemmesiden allerede gået i gang, før denne tråd udviklede sig. Men, opgaven er ikke let at løse og det vil beklageligvis tage nogen tid før en acceptabel løsning kan findes (hvis overhovedet). Tråden viser med al tydelighed, at der er mange forhold, der skal tages i betragtning.
Jeg beder jer have tillid til, at den bestyrelse I har valgt, kan løse problemerne og nå frem til den rigtige løsning for CCD. Jeg vil holde jer opdateret herom på vores nyhedsside. I første omgang kan jeg informere, at der er aftalt bestyrelsesmøde d. 9. februar, hvor denne sag har største prioritet på dagsordenen.
Mange venlige hilsner
Claus
Mange venlige hilsner
Claus
-
Kære Henrik,
Jeg tror det er bedst, at vi nu lukker for denne tråd og lader bestyrelsen fordøje alle de input medlemmerne har givet. Der er rigeligt allerede!
MVH
Claus
Jeg tror det er bedst, at vi nu lukker for denne tråd og lader bestyrelsen fordøje alle de input medlemmerne har givet. Der er rigeligt allerede!
MVH
Claus
Tilbage til "Generelt teknisk forum"