Udtagning af motor?

Teknisk relateret snak
(udmeldt) C3

Re: re:Udtagning af motor?

Indlægaf (udmeldt) C3 » 1. jan 2008, 18:58

Ja, en kedelig tråd her omkring årsskiftet. Jeg fandt denne side om SCAT, Redondo Beach CA. 

http://www.scatcrankshafts.com/

Jeg håber at du vil genoverveje din beslutning Piet.

Og så Godt Nytår til alle.

C3

John #817

Indlægaf John #817 » 1. jan 2008, 19:24

Hej,

Som nyt medlem af CCD og som stærkt afhængig af gode råd er jeg ked af udviklingen af denne tråd.
Jeg håber virkeligt at folk herinde tænker over hvad de skriver, før de skriver!
Det rigtige må være, at man skriver en personlig mail, når man kommer med beskyldninger af den karakter.

Jeg har ikke opfattet Piet indlæg/råd som ';salgsfrem stød'; for hans firma, men som en guide line hvad jeg skal kigge efter.

Jeg kan godt forstå din beslutning Piet jeg havde nok gjort det samme, men jeg håber du genovervejer din beslutning.

Mvh,
John

Gæst

Indlægaf Gæst » 1. jan 2008, 20:06

Hold da kæft hvor er i latterlige at høre på... Vi har et medlem som tilbyder sin expertise, samt nogle gode reservedele til konkurrence dygtige priser! Hvad er takken til ham...??? En tilsvinelse af 1. grad. 

Ærlig talt, så syntes jeg at en fyr som Piet har fortjent bedre. Talrige gange har han besvaret medlemmerenes spørgsmål og hjulpet til hvor han kan. Har handlet med ham og Jørgen op til flere hange og kan kun sige at jeg har været vildt tilfreds. Mangler stadig meget på min bil og vil da også købe de andre dele igennem www.firstmile.dk 

Kort fortalt:
Da CCD har fået mange nye medlemmer de sidste 2 år, sikkert mange af dem kender ikke til det store US, så syntes jeg fandme at det er godt for dem, at kunne give Piet eller Jørgen et kald. Seriøs og proffesionel hjælp, konkurrence dygtige priser og du modtager stumperne 1-2 dage senere. Desuden får du ikke grimme efterregninger på told og moms - PUHA!!!

Så en bøn til Piet er: Ignorer dem der har ondt i røven... Vi har sgu brug for dig her på forummet!!!

Mvh

Zean Nielsen /473

PS: 
Hvis nogen sidder derhjemme og flæver over dette indlæg pga. de føler sig stødt, så giv mig venligst et kald eller du kan også sende mig en mail, se mine kontakt oplysninger på min profil.

Lykkemark

Indlægaf Lykkemark » 1. jan 2008, 20:45

Jeg er rystet over denne strengs udvikling og deler fuldt ud John 817's betragtninger og indlæg til mindste detalje. Jeg vil i lighed med flere skribenter bede Piet om at genoverveje sin beslutning.

På forhånd tak

Lykkemark

Kenneth Hansen

Indlægaf Kenneth Hansen » 1. jan 2008, 20:56

Hej alle

Det er med stor beklagelse at jeg her efter nytår læser dette indlæg og ser den, for mig og sikkert andre, kedelige drejning som tråden har taget, vi har nu igennem næsten 2 år handlet gennem Piet og har ALDRIG fået en dårlig behandling, både med råd og hjemtagning af stumper.

Hvis der har været en defekt ting imellem er det ALTID blevet byttet, uden sure miner vel at mærke !!!.

Men som der er skrevet tidligere i denne tråd, så er der måske nogle som skulle tænke før de skriver, dette er også blevet pointeret på forummet tidligere, og hvis folk er sure over at Piet og Jørgen har formået at stable en forretning på benene med stumper til vores legetøj, så er det dem frit at handle et andet sted, der er heller ikke nogen som tvinger os til at handle vores dagligvarer et bestemt sted, eller hva ????

Man kan ikke lade være med at tænke om det er janteloven der blivet luftet her !!

Hilsen Kenneth

Efter at have læst med over mandens skulder, må jeg sige at jeg i den grad er skuffet over den måde som der bliver talt til hinanden. Hvis ikke jeg før har læst hvordan I mænd kan te´ jer, må jeg sige at jeg nok for længst havde fundet en anden løsning end at være medlem i Corvette Club Danmark.

For med den måde I behandler hinanden på her på forummet, syntes jeg at I skulle tænke lidt over, at der er rigtig mange som søger hjælp, vel og mærket ';seriøs hjælp';, og ikke denne form for mudderkasning. Nye medlemmer må undre sig over denne taleform, og måske er der nogle som ';smutter'; igen.

Hilsen Konen.

kurt T H

Indlægaf kurt T H » 1. jan 2008, 22:13

Det er med stor undren at udtagning af motor kan blive til sådan en gang fnider fnader på et ellers godt forum , takt og tone er vist glemt , Jeg syntes at det er beklageligt  at et bestyrelsesmedlem taler nedværdigende om et andet medlem og hans nystartede firma ,måske janteloven Jeg kan kun sige PIET DU ER EN STOR HJÆLP PÅ FORUMET FOR ALLE OS SMÅ MEKANIKER MED TI TOMMELFINGER ,SÅ OVERVEJ DET IGEN Det jeg har talt med dig Piet om reservedele til vetten er meget positiv og vi komme til at mangle dig på forummet SÅ OVERVEJ DET IGEN  EN BØN TIL BESTYRELSEN FÅ KLARHED OM REKLAME PÅ HJEMMESIDEN DER ER JO STEMT OM DET

Allan#271

Indlægaf Allan#271 » 1. jan 2008, 22:44

Takt og tone

Vi opfordrer derfor alle brugere til at holde en venlig og sober tone på CCD. Vi er mange medlemmer og af vidt forskellig afstamning, karakter, alder og social indstilling. Et ';F'; ord kan være daglig tale for eet medlem og direkte anstødeligt for et andet ! Personlige angreb på individuelle medlemmer eller grupper af medlemmer er helt u-acceptable og vil ikke blive tolereret!
Går der personalia i en tråd mellem 2 eller flere parter på forum'et, forbeholder bestyrelsen sig ret til at slette tråden og, i yderste konsekvens, til at udelukke medlemmer, der overtræder forbuddet, fra forum.
Hold dine indlæg i en ordentlig tone og TÆNK FØR DU TASTER ! 

Vil mene der IKKE er tale om ord som hold kæft og fandme ......

Som Kurt så rigtigt skriver ,som en gentagelse tidligere i tråden ,så lad den samlede bestyrelse tage over ,og komme med en udmelding NU

En lille opfordring herfra til Karsten H. må være at tage kontakt til Piet pr. tlf.....

Morten29

Indlægaf Morten29 » 2. jan 2008, 07:13

Til Piet

Keep up the good work

david

Indlægaf david » 2. jan 2008, 08:18

Ja også et thumbs up herfra til Piet og Jørgen!

Lysmand

Indlægaf Lysmand » 2. jan 2008, 09:09

Hvor er jeg stolt over vores nye vores nye bestyrrelsesmedlemmer, de kan virkelig udrette noget godt for vi andre medlemmer.!    

Godt nytår til Piet & Jørgen www.firstmile.dk

/Thomas

Tilbage til "Generelt teknisk forum"