Import af Corvette

Alm. snak
Martedal

Re: Import af Corvette

Indlægaf Martedal » 29. dec 2007, 19:38

Hej Kristian 

Jeg fik californiaexports.dk/ til at finde min corvette i starten af året.
han bor i califonien men er dansk og taler dansk. God og regulær service, samt han arrangere
transporten til dk (lige under 10.000 inkl forsikring på min bil)
han tog 1000 USD for at finde bilen og sendte en god beskrivelse samt 30-40 billeder før køb.
Det tog 6 uger at fragte bilen hjem

Farligt at give thumbs up eller anbefale, men i forbindelse med købet af min bil har han været helt regulær.

Held og lykke med at frinde drømmebilen.

Martedal Over&Out

david

Re: re:Import af Corvette

Indlægaf david » 29. dec 2007, 19:49

Hej Lasse,

Hvordan ser man hvem som er medlem af bilklage.dk det kunne jeg ikke finde udaf?, det virker som en god ide

LasseG436

Re: re:Import af Corvette

Indlægaf LasseG436 » 30. dec 2007, 13:20

David

Nederst på bilklage.dk's forside, kan du se hvilke brancheforeninger der er tilsluttet denne ordning. Alle forhandlere/værksteder der er medlem af en af disse er med. Det gælder dog ikke bare med et FDM medlemsskab.
Så det er vigtigt ved køb eller reparation af bil, at man spørger om forhandleren/værkstedet er organiseret, hvilket en hvilken som helst seriøs virksomhed bør være, med de krav som forbrugerne med rette stiler idag.

Lasse

morten 598

Indlægaf morten 598 » 30. dec 2007, 19:14

Hej Lasse Vi vil nu ikke mene vi har svinet Schumacher til, det var måske en fejl at vi ikke fik skrevet at første gang var ok og at de ydede en rigtig god service, samt hjalp os med en del praktiske ting, og i forhold til den omtalte bil, som vi kan forvente hjem i uge 2 har de vi så vidt vi ved kun kørt forgæves 1 gang, og ud over dette har sælger oplyst os at han forgæves har ventet Schumacher 2 gange efter de havde rettet henvendelse til ham vedr. afhentning af bilen, men der dukkede de ikke op, men der havde været en del kommunikations problemer med Schumacher USA, i forhold til regestreringsattesten, og det var først noget vi blev oplyst om  noget senere, der kunne de måske godt have kontaktet os så vi havde kunne rette henvendelse til sælger, for da det først blev gjort begyndte der jo faktisk at ske noget, så det er muligt at det hele har skyldtes schumacher USA men da det jo ikke er os der har kontakt med dem men dem her i danmark ville jeg jo mene at de burde tale mere sammen, og lige for at nævne det har vi heller ikke spor mod Svenning, det  er jo heller ikke ham vi har talt med i denne her forbindelse,

Men ellers rigtig godt nytår til dig Lasse  

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 30. dec 2007, 19:41

Piet, Jan (C3) og undertegnede var i LA i slutningen af august, der købte vi tilsammen 6 biler, disse + en masse dele ankom for et par måneder siden. 
Jeg vil godt fremhæve både på de andres og mine vegne, at vi under hele forløbet, både før, under og efter har fået en behandling og service hos Schumacher som er helt i top.

Lasse

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 30. dec 2007, 20:18

Ja, helt præcist kom de første 3 biler i midten af oktober, efter at være indleveret i Paramount den 27.august. Disse 3 biler var 'lige til at gå til', forstået på den måde at titlerne var tilstede og i orden og attesterede af sælgerne. Det tog altså mindre end 8 uger at få dem fra LA til København.

C3

Tilbage til "Generelt forum"