Import af Corvette

Alm. snak
(udmeldt) Kristian0707

Re: Import af Corvette

Indlægaf (udmeldt) Kristian0707 » 29. dec 2007, 10:57

Hej John

Mange tak, det var lige den form for info. jeg ledte efter.

Hilsen
Kristian#233

morten 598

Indlægaf morten 598 » 29. dec 2007, 11:08

hej,vi har tidligere fået en corvette hjem med schumacher,men jeg købte en c4 til konen i august og kan ikke forvente den hjem før om 14 dage ,så det havde da vist været hurtigere at padle den hjem,så dette var nok sidste gang vi brugte dem
hilsen morten 

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 29. dec 2007, 11:12

Jeg får denne meget fine 70'er cab hjem tors. d. 3 jan. der er dog et par stykker som har forespurgt på den da den blev købt, som skal have chancen først.

HJN

Indlægaf HJN » 29. dec 2007, 11:33

Hej Kristian

Jeg synes Allan har et par vellykkede biler af den slags, som du er på udkig efter:

http://www.dreamfactory.dk/

72 BB'eren er bestemt en meget fin bil.

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

david

re:Import af Corvette

Indlægaf david » 29. dec 2007, 11:41

Inden du kaster dig ud i køb af Corvette hos en 'dansk' forhandler og betaler ekstra for garanti mv. skal du checke om forhandleren rent juridisk er dansk her er en dansksproget hjemmeside ikke nok, hvis ikke kan man ikke gøre krav gældende i danmark og ja det er der desværre eksempler på når en handel går i fisk.

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 29. dec 2007, 12:04

Morten

Jeg kan godt forstå at det er irriterende at vente 4½ måned på noget der er købt og betalt. Men at give schumacher skylden for det kan jeg ikke forstå.

Som storkunde hos schumacher cargo og god ven af Svenning Tvede, har jeg spurgt hvad der er gået galt.
2 gange har transportfirmaet kørt forgæves til sælgers adresse, ligeledes har schumacher først modtaget en title d. 5-11, bilen kan IKKE sendes eller fortoldes uden at man har titlen. Man skal faktisk selv sørge for at shippingfirmaet modtager en title, men denne service yder schumacher gerne, og det er vist også gældende i dette tilfælde. Da din bil skal afsted fra vestkysten er der noget længere sejltid, og her ligger forklaringen på resten af din ventetid.

Alt i alt har schumacher vist ydet dig en god service, og husk hvis man skal kritisere folk/firmaer så husk at komme med sandheden og HELE sandheden.

Jeg har også biler der har været laaaaaang tid undervejs, men der har altid været en naturlig forklaring på en unaturlig lang transporttid.

Schumacher cargo har overfor mig ydet en særdeles god service, og løst mange problemer, og ydet juridisk assistance, langt ud over hvad jeg har betalt for.

Lasse

LasseG436

Re: re:Import af Corvette

Indlægaf LasseG436 » 29. dec 2007, 12:09

David

For at være tilsluttet www.bilklage.dk kræver det at man er organiseret dansk forhandler. Enhver ordentlig og seriøs forhandler er tilsluttet denne ordning

(udmeldt) Kristian0707

Indlægaf (udmeldt) Kristian0707 » 29. dec 2007, 12:54

Hej Lasse

Lad mig høre fra dig hvis ikke den bliver solgt til dem som har forespurgt på den.

Hilsen
Kristian

john691

Indlægaf john691 » 29. dec 2007, 17:21

Hej Kristian.

Jeg har exporteret fliseklæb,spartelmasser, vådrumsløsninger og værktøj i 23 år.
Mit firma Gluemaster exporterer ca. 3000 paller om året (2500000 kg).
Dette har givet mig den erfaring at transportselskaber ofte lover meget mere
end de kan holde. Dette gælder især DFDS/DSV, UNISHIP/UNIFEEDER, O.S.V.

Information er ofte det der mangler mest fra det øjeblik du har givet dem
en booking.

Da jeg som første gangs importør af bil kontaktede Schumacher, kom jeg i
kontakt med Søren Fisker. 

JEG HAR ALDRIG FÅET SÅ GOD SERVICE SOM HOS SCHUMACHER.
Jeg blev rådet til at få lavet en forhåndsbookng på det område jeg kiggede på
Vetter i (ingen ekstra omkost.) . Da bilen var købt ringede jeg til Fisker og resten
er indtil nu gået perfect.

Det vigtigste ved transport af vores Vetter er at DU føler dig tryk ved DEM du
handler med.

Hvis du vælger ikke at importere selv kan jeg anbefale Grebart. Jeg har set  3 stk.
af hans Vetter og det er squ seriøse bud på gode Vetter.

P.S. Hvis der er medlemmer der har projekter omkring nye badeværelser, Belægning
køkken /alrum, bryggers, eller garage så kontakt mig.
Vi vil gerne være de bedste i alt der har med Keramisk flisebeklædning, at gøre.

Nytårshilsner

John

John #817

Indlægaf John #817 » 29. dec 2007, 18:41

Hej,

Jeg fik min bil hjem fra New Jersey i sommer.
Og Schumacher fik til opgave at få den hjem.
Jeg har fået en SUPER service fra teamet ved Schumacher, jeg vil helt sikkert bruge Schumacher igen (til den næste Corvette )
Der var en meget god opfølgning/orientering om hvor min bil var, selv i min sommerferie fik jeg løbende info.

/John

Tilbage til "Generelt forum"