Hej
Fed tilslutning datoen, står i første indlæg 24-07.08 til 28-07-08 og den ligger fast. Men hvilken hotel det bliver, ved ved jeg først sidst i Januar. Jeg gør det så billigt som muligt, men med den store tilslutning er de små hoteller strøget af listen også de hoteller uden store p muligheder, men der er stadigvæk mange muligheder, rabatter til færge bliver også først i Januar
Så skriv dato ind i kalenderen den er fast
Henrik
Bornholm
Re: re:Bornholm
Hej Henrik.
Vi vil også gerne tilmeldes Bornholmerturen
mvh. Bodil og Per. Hobro. email: per.pedersen@ecolab.com
Vi vil også gerne tilmeldes Bornholmerturen

-
Hej Henrik.
Det var vist det rette tidspunkt du satte Bornholmerturen på programmet, folk higer jo efter at komme ud at køre.
Det vælter bare ind med tilmeldinger, vi er vel oppe på 20 biler nu.
Godt gået.
Hilsen Flemming.
Det var vist det rette tidspunkt du satte Bornholmerturen på programmet, folk higer jo efter at komme ud at køre.
Det vælter bare ind med tilmeldinger, vi er vel oppe på 20 biler nu.
Godt gået.

Hilsen Flemming.
-
re:Bornholm
hej Hanne og Henrik
lyder til at blive en fed tur
reserver lige en plads til Sussi og undertegnede
hilsen chr.
-
Re: Bornholm
Halløj Hanne & Henrik
Så kommer den tilmelding I har ventet på... Sir Thomas med Frue, unger + Corvette-hund giver hermed sin foreløbige tilmelding. Vi skylder jo Bornholmerne at nyde den sprøde Ama'rCorvettelyd...;0)
Ovenstående er dog under forudsætning af at jeg får samlet min selvkørende appelsin igen... vi er jo nogen der kører Orange!
Med helt forrygende hilsen
Sir Thomas
Så kommer den tilmelding I har ventet på... Sir Thomas med Frue, unger + Corvette-hund giver hermed sin foreløbige tilmelding. Vi skylder jo Bornholmerne at nyde den sprøde Ama'rCorvettelyd...;0)
Ovenstående er dog under forudsætning af at jeg får samlet min selvkørende appelsin igen... vi er jo nogen der kører Orange!
Med helt forrygende hilsen
Sir Thomas
Hej Henrik.
Fru Hansen og undertegnede vil nødig gå glip af sådan et
initiativ.
Hvis vi lægger vejen forbi Bølshavn er jeg også sikker på at
min gamle mor giver en forfriskning. Og 25-30 Vetter ville fylde
pænt op til et idylisk sommerfoto.
Nytårshilsen
John
Hva søren John, Bølshavn?? jeg har haft sommerhus lige over for Luise Kroen i 20år, mine bedsteforældre kom fra Bornholm og huset (et stort 250m2 stråtægt bindingsvækshus) er opkaldt efter min bedstemor Milles huz, spørg din moder om hun kendte Mille og Eilev Frandsen :)
Hej Piet.
Jeg kender huset overfor Luise kroen. Har du det stadigvæk?
Min moders hus er nr. 39 (Det med den hvide mur). Hun har kun haft det i 3 år (pension).
Har spurgt min moder, angående Milles hus, hun vender tilbage lidt senere.
Hun syntes iøvrigt at det ville være pragtfuldt, hvis klubben
parkerede uden for huset til en forfriskning.
25 Vetter ville fylde godt i Bølshavn.
Hilsen
John
Hej,
Jeg kunne ikke lade være med at gå ind på Google Earth (fedt program), jeg vidste ikke hvor Bølshavn var!
Piet er det dit hus man kan se som et billede (foto) når man går ind på Bølshavn?
/John
Jeg kunne ikke lade være med at gå ind på Google Earth (fedt program), jeg vidste ikke hvor Bølshavn var!
Piet er det dit hus man kan se som et billede (foto) når man går ind på Bølshavn?
/John
Jeg har desværre ikke huset mere, jeg nåede lige at sælge det inden det blev mange penge værd :)
Billedet du snakker om er af selve Louisekroen :) men det ligner det en del.