Hej allesammen
Jeg planlægger et vettetræf på Bornholm d. 24.07.08 til d. 28.07.08. Hvis i er interesseret, giv en tilbagemeldning på E:mail hbfoto@hbtotal.dk og også her på siden. Det er vigtigt for mig, at vide hvor mange der er interesseret, først derefter kan jeg finde sted, samt priser med rabatter og vende tilbage med det. Så denne tilmeldning er ikke bindende, men kun for at se interessen for turen, så den rigtige pris kan laves. Der vil blive flerer valgmuligheder: Torsdag til mandag eller fredag til mandag samt fredag til søndag.
God Jul og godt vetteår til jer allesammen.
Vette hilsen
Henrik
Bornholm
-
Re: Bornholm
Vi vil også med til Solskinsøen.
Grethe og Flemming.

Grethe og Flemming.

Hej Hanne og Henrik
Jeg er med, det regnede I vel også med.
Det var alletiders tur i sommers. Jeg kan ikke lade være med at smile når jeg tænker tilbage, vi havde
kun været på øen i en time så vidste de ovre på den anden side, at der var 2 vetter på Bornholm.
Det var også dejligt at besøge Annette og Florens. Det var fedt at De fik tid til at køre en tur sammen med os.
Hvorfor har du ikke indsat et billeder?
God Jul og Godt Nytår til Alle
Arne
Jeg er med, det regnede I vel også med.
Det var alletiders tur i sommers. Jeg kan ikke lade være med at smile når jeg tænker tilbage, vi havde
kun været på øen i en time så vidste de ovre på den anden side, at der var 2 vetter på Bornholm.
Det var også dejligt at besøge Annette og Florens. Det var fedt at De fik tid til at køre en tur sammen med os.
Hvorfor har du ikke indsat et billeder?
God Jul og Godt Nytår til Alle
Arne
-
Vi er også interesserede.
C3
C3
Bornholm er en dejlig ø til afslappet Corvette-cruising, så vi er med.
Hvis bare endelige datoer meldes ud i god tid så vi kan få booket nogen fridage.
Sanne & Finn
Hvis bare endelige datoer meldes ud i god tid så vi kan få booket nogen fridage.

Sanne & Finn
Hej Henrik vi er også med
Charlotte og Claus
Charlotte og Claus
Hej Henrik.
Også en tilmelding fra 545 Tilde og Ole
Også en tilmelding fra 545 Tilde og Ole
Carina og jeg kunne også godt være interesseret, evt. med 2 biler + unger
-
Hej Henrik
Lyder som en fed ide!!! Jeg har aldrig været på Bornholm, så jeg vil gerne med :-)

Lyder som en fed ide!!! Jeg har aldrig været på Bornholm, så jeg vil gerne med :-)