solgt med smallblock på auktion :
vettemarket.com/auctions.php
til salg på ebay med samme vin-nummer nu med bigblock:
http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1889187:bae15e53forums.corvetteforum.com/showthread.php" class="postlink">
tråd om dette på corvetteforum, man bliver lidt forarget :
http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1889187:bae15e53forums.corvetteforum.com/showthread.php
sådan laver man $100.000 på en C2"er
re:sådan laver man $100.000 på en C2"er
Jeg kan specielt godt lide denne sætning 'PROTECTO-PLATE - REAL DEAL - ALL ORIGINAL'
ja man kan købe protecto-plate, tanksticker og diverse dokumentation med ældning og det hele idag lidt uhyggeligt at der er så mange penge at nogen bliver fristet.
Re: re:sådan laver man $100.000 på en C2"er
Øhhhh Piet kan jeg bestille 75 sæt af dem?
en sælger som hedder posi69 hos ebay kan skaffe alt hvad du behøver incl. ';dokumentationspakker';:
www.docrebuild.com/curr-evnt/currentevents-89.html
www.docrebuild.com/curr-evnt/currentevents-89.html
Det er for mig totalt ufatteligt at nogen kan se sig selv, eller deres kunder/købere i øjnene, efter at have lavet sådan en gang løgnagtig svindel.
Og lad mig lige understrege, at det var absolut kun en joke at jeg spurgte om de kunne skaffes.
Og lad mig lige understrege, at det var absolut kun en joke at jeg spurgte om de kunne skaffes.
Det er jo det herlige ved Ebay og internette....Man kommer sjældent til at skulle se nogen i øjene...
Lars, man slipper jo ikke for at se sig selv i øjnene, og med mindre man er blottet for samvitighed, må det fandme være et sølle syn.
Sådan er verden... Er man bare en smule naiv ska man holde sig langt væk fra ebay etc. Jeg har, 7 9 13, aldrig haft nogle problmer med E handel, med over 300 hundrede handler gennem de seneste 5 år. Det var en eneklt gang ved at gå galt, men lugtede lunten i sidste øjeblik.
Re: sådan laver man $100.000 på en C2"er
Jeg er ikke sikker på, at det kun er et Ebay problem. Jeg synes ProTeam har ændret teksterne på en del af deres dyreste biler til ';appears to be the real deal';, ligesom mange af deres biler er sat ned i pris. Dermed konkluderer jeg, at de har en begrundet mistanke om, at alting ikke er som det skal være.
Jeg synes bare, at det efterhånden er næsten umuligt at sikre sig imod at blive taget ved røven - medmindre du tilfældigvis får fingrene i en 40-årige bil med ubrudt historie. Dem synes jeg ikke, at jeg ser mange af.
Det tager lidt af fornøjelsen, synes jeg...
Jeg synes bare, at det efterhånden er næsten umuligt at sikre sig imod at blive taget ved røven - medmindre du tilfældigvis får fingrene i en 40-årige bil med ubrudt historie. Dem synes jeg ikke, at jeg ser mange af.
Det tager lidt af fornøjelsen, synes jeg...

Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969