First Mile

Alm. snak
Lysmand

First Mile

Indlægaf Lysmand » 13. dec 2007, 16:37

Jeg vil bare nævne overfor klubbens medlemmer, at det er kanon at vi endelig har fået et seriøst sted at handle reservedele - First Mile har en god service, hurtig ekspedition og er der noget på hjemmesiden de ikke har, fremskaffer de det på en uge.! 

Nåhh ja, man får også en pose slik sammen med sine varer!  

/Thomas..

Cj7

re:First Mile

Indlægaf Cj7 » 13. dec 2007, 16:55

Jeg kan kun tilslutte mig 100% det er hurtig og nemt, har lige modtaget varer i dag, men slik har jeg nu ikke set noget til ?? Anders

Kenneth Hansen

Re: re:First Mile

Indlægaf Kenneth Hansen » 13. dec 2007, 20:09

Hey !!!

Det der med slikket har jeg heller ikke set , så der må være en pose eller to som er landet på Piet's eller Jørgens skrivebord 

Hilsen Kenneth

Lykkemark

Re: First Mile

Indlægaf Lykkemark » 13. dec 2007, 20:55

Det her forklarer jo et eller andet, det lader i al fald til at at virksomheden er på vej ind på en moralsk glidebane.

Det lader til at ';Overpakmester Jørgen'; filtrerer pakkerne for det ';gnask'; som som den flinke ';Overkommis Piet'; omhyggeligt lægger med hver forsendelse. Jeg har modtaget indtil flere pakker, og der har ikke været så meget som skyggen af en ';skipperskrå';, og da kommis'en er hævet over enhver form for mistanke, er mysteriet jo let opklaret.

Kommis'en burde måske gå over til at lægge en pakke papirlommetørklæder i pakkerne istedet for det gnask der aldrig kommer frem, således at man kan tørre konens kinder af for tårer, når kontoudtoget fra banken kommer, karduspapiret skal nulres alt for meget for at opnå den rette blødhed.

Lykkemark

Martedal

Re: First Mile

Indlægaf Martedal » 13. dec 2007, 21:31

haha lykkemark det er sku stor humor.
Alternativt har overkomissen erfaret at hans prisensætning ikke behøver smørelse for at glide ned.

Piet

Indlægaf Piet » 13. dec 2007, 23:50

Hahaha Først tak for de pæne ord  
jeg undrede mig godt nok over hvor mine haribo mix poser var blevet af??

Nå spøg til side, det er helt rigtigt der ryger lige et par små poser guf med i bestillingerne her i juletiden, Ideen kom fra Jens ';Bondemand'; så tak til ham 

Vi har først lige fået kasserne hjem med guffen så det er kun de nyeste bestillinger de er med i, så skynd jer ind og lav en bestilling 

Lykkemark

Indlægaf Lykkemark » 14. dec 2007, 00:14

Min gode Piet

Efter dit indlæg, forventer jeg jo som god kunde at modtage en prøvepose sendt FRANKO, indeholdende følgende objekter:

1 ps Haribo Saltbomber
1 ps Haribo Rød Aalborg
1 ps Haribo Grøn Tuborg

Havde vi nu været i en forhandling omkring indkøb af Nato's nye Jet fightere, så ville jeg have fundet en bedre vej ud af sliksituationen !

Piet, jeg har læst at du er gift, altså at du deler ';omstændigheder'; med en af det modsatte køn, som du rigtigt godt kan lide. 

Piet, nu kommer 1 millioners kroners spørgsmålet: Hvad skulle der være i ';drengenes pakker'; (ud over slik, og ';grønne overraskelser';) der kunne glæde den der læser kontoudtoget ?

OG SOM KUNNE GAVNE OS ANDRE, DER SKAL FORKLARE AT ';TING'; ER STORT SET GRATIS 

Lykkemark

Piet

Indlægaf Piet » 14. dec 2007, 00:45

Kære Lykkemark Hvor aldeles usportsligt! 
hvoffor kan du ikke bare spørge om backspacing på dine fælge? eller måske et simpelt spøgsmål omkring hvoffor universet er uendeligt? 
At tage spøgsmål op omkring kvinders logik og hvorledes de behages, altså spøgsmål de selv har svært ved at svare på, kan du ikke være bekendt. 
Men fordi det er dig vil jeg prøve: 

Mit gæt er at en 5trins gearkasse vil behage enhver kone til en Vette enthusiast. 

1: den får omdrejningerne ned, dvs man kan måske endda snakke sammen når man kører. 

2: den nedsætter benzinforbruget, så nu kan man sige man gør noget aktivt for miljøet, og når kontoudtoget læses kan man sige at den er ';tjent'; hjem på under 20år 

3: den giver bedre acceleration uden der skal ilægges større momtor. 

4: den er nemmere at sætte igang når man (som kvinde) har sat den i 3 istedet for 1gear. 

Piet

Lars #510

Indlægaf Lars #510 » 14. dec 2007, 01:43

med mindre man allerede har 6 gear...

Lysmand

Indlægaf Lysmand » 14. dec 2007, 09:02

Det kunne jo også være julemanden, som synes jeg har været sød i år.?!? 

/Thomas..

Tilbage til "Generelt forum"