Søgning i gamle indlæg?

Alm. snak
(udmeldt) C3

Søgning i gamle indlæg?

Indlægaf (udmeldt) C3 » 2. dec 2007, 23:25

Hej Webmaster,

Jeg havde idag behov for at søge i gamle indlæg vedrørende Keisler TKO 5 trins gearkasser.

Først søgte jeg i ';alle indlæg'; med ordet ';keisler'; - det gav underligt 0 hits.

Så prøvede jeg ';TKO'; hvilket gav en del hits. I blandt de hits var en del hvori ordet ';keisler'; indgik. Underligt at de ikke kom frem ved den første søgning.

Det første indlæg, der kom frem ved søgningen ';TKO'; var dette:

Resultatet af din søgning efter TKO :

(Der blev søgt i : Emne Besked Brugernavn )

Forum navn Generelt forum[/color'; target=_blank >
Brugernavn david
Oprettet 26-11-2007 17:27:50
Besked @ Thomas alias lysmand.

Sådan er historien nu ikke, et hurtigt kig tilbage på polimikken omkring bladet på fora vil bekræfte dette.

Bestyrelsesposterne blev fordelt ved en konstituering dvs. en snak bestyrelsesmedlemmerne imellem, dette efter at der havde været valg til bestyrelsen. Det bliver ikke meget mere demokratisk, men hvis man har gode ideer eller ønsker er man altid velkommen til at kontakte et medlem af bestyrelsen hvorefter vi tager det op på næstkommende bestyrelsesmøde.

Hertil vil jeg også sige at man skal afse min. 40 timer til at lave hvert blad, så det er en af de tungere poster rent tidsmæssigt.

I år er produktionen af bladet outsourcet og der er afsat 100.000 kr. til dette.

Hvordan kan det komme frem? ';Ordet'; ';TKO'; forekommer ikke i indlægget.

Klippet af det fundne indlæg ser lidt underligt ud. Men det kan jeg ikke gøre noget ved. Det er ren copy/paste.

Og så iøvrigt tak for et meget fint forum.

Mvh

C3

david

Re: Søgning i gamle indlæg?

Indlægaf david » 2. dec 2007, 23:41

Hvis vi kunne søge via google som i gamle dage havde det været nok at skrive ';tko'; ';club-corvette'; i søgelinien og bingo alt ville komme frem :-)

Gæst

Indlægaf Gæst » 3. dec 2007, 00:09

Det kan jeg ikke forklarer dig, sådan umiddelbart, men det har nok noget at gøre med @THO. Dette snabela er lidt lusket...

Keisler giver da en del hit.......

Copy/paste - brug funktionen der ligger i menulinien mrk med et T eller W, så undgås disse underlige table der ikke bliver oversat men kommer ud som rent htm.

John #817

Indlægaf John #817 » 3. dec 2007, 19:57

Hej,

Jeg læste den anden dag at der var sat 100.000kr af til CCD nyt, og det er fint.
Men jeg kom til at tænke på, hvormange penge er der afsat til hjemmesiden? (opdateringer, udvidelser osv...)
Jeg tænker på at hjemmesiden er vel meget mere brugt end CCD nyt?

/John

Tilbage til "Generelt forum"