Klubbens generalforsamling blev som bekendt afholdt i går d. 24/11 og forløb i god ro og orden. Fint fremmøde og livlig og god debat. Referat fra mødet følger i næste udgave af CCD-Nyt.
Til bestyrelsesvalget var opstillet ikke færre end 14 kandidater, hvilket er en rigtig glædelig udvikling. Otte af disse blev valgt og trak sig herefter tilbage for at konstituere den nye bestyrelse. Resultatet blev som følger:
Formand: Claus Christiansen
Næstformand: David Arborg
Kasserer: Steffen Jung
Medlemsinfo: Allan Madsen
Bestyrelsesmedlemmer (Vest): Per Pedersen og Karsten Horn
Bestyrelsesmedlemmer (Øst): Jørgen Larsen og Benny Østerø
Endvidere valgtes to suppleanter: Brian Petersen (Øst) og Finn Søgård Hansen (Vest)
Jeg takker generalforsamlingen på bestyrelsens vegne for valget.
Vores ';gamle'; formand, Erik Majlergaard, samt Tommy Eriksen og Morten Larsen fra den tidligere bestyrelse trådte tilbage og kan nu nyde deres otium. Vi takker dem for deres indsats.
Mange venlige hilsner
Claus
Generalforsamlingen/Ny bestyrelse i klubben
-
Re: Generalforsamlingen/Ny bestyrelse i klubben
Der takkes ligeså fra den bagerste række i salen for gode debater , og hyggeligt at se så mange fremmødte medlemmer , husker selv den første GF ,hvor jeg og et andet medlem var de eneste fremmødte ud over bestyrelsen ,
(mums det var tider , der blev sku lavet rævekager
)
Jeg vil opfordre bestyrelsen til at overveje indkøb af en ordendtlig messingklokke til bondemanden næste gang , for mage til afslappet jydsk holdning skal man da lede længe efter
( fint med de smilys webmaster
)
På den lidt klemte hjemtur i 1 bil....... vi tæller 4 kaffebrød og 1 mast italiener , var der en livlig debat om bla. glæden til at skulle se frem til Viking run 2008 .
Ønske tænkningen gik på....... brændende olie tønder , brænder plade , og ligesom for at understrege Harlem stemningen skal bestyrelsen stå iklædt tro afrikaner-kopi med guldkæder og strikhuer , mens der varmes fingre ved olie tønderne......
Et par cherleaders ville også krydre standen gevaldigt .
Lasse og jan talte om en der ikke kan synge men som ser brandgodt ud , som skulle poppe op af en lagkage for at illustrere jubilæet? hmm....Syntes De sagde Hilda Heick , men ikke sikker ?
Inden der lægges helt låg på reklamerne .
se under træfkalenderen 9 februar , se under træfkalenderen 9 februar , se under træfkalenderen 9 februar
pt. 8 tilmeldte medlemmer
/Allan 271
(mums det var tider , der blev sku lavet rævekager

Jeg vil opfordre bestyrelsen til at overveje indkøb af en ordendtlig messingklokke til bondemanden næste gang , for mage til afslappet jydsk holdning skal man da lede længe efter

( fint med de smilys webmaster

På den lidt klemte hjemtur i 1 bil....... vi tæller 4 kaffebrød og 1 mast italiener , var der en livlig debat om bla. glæden til at skulle se frem til Viking run 2008 .
Ønske tænkningen gik på....... brændende olie tønder , brænder plade , og ligesom for at understrege Harlem stemningen skal bestyrelsen stå iklædt tro afrikaner-kopi med guldkæder og strikhuer , mens der varmes fingre ved olie tønderne......
Et par cherleaders ville også krydre standen gevaldigt .
Lasse og jan talte om en der ikke kan synge men som ser brandgodt ud , som skulle poppe op af en lagkage for at illustrere jubilæet? hmm....Syntes De sagde Hilda Heick , men ikke sikker ?
Inden der lægges helt låg på reklamerne .
se under træfkalenderen 9 februar , se under træfkalenderen 9 februar , se under træfkalenderen 9 februar
pt. 8 tilmeldte medlemmer
/Allan 271
-
Endnu en gang tillykke med valget til Jer. Det ligner en STÆRK bestyrelse. Så vi menige kan vist roligt glæde os til en række spændende initiativer.
Jeg kan røbe til den lille italiener at det IKKE var Hilda Heick, der var på tale.
Claus, hvad vil du nu stille op med brugernavnet ClausX?
C3
Jeg kan røbe til den lille italiener at det IKKE var Hilda Heick, der var på tale.

Claus, hvad vil du nu stille op med brugernavnet ClausX?
C3
Jeg vil også ønske den nye bestyrelse tillykke med valget.
Der er jo allerede en del ting at tage fat i, efter atter lige at have trykket på links i menuen, på vores ';reklamefri'; hjemmeside, kan jeg finde links til mindst 3 af mine konkurrenter, samt en del andre firmaer. Jeg håber at der SNAREST bliver lavet ligestilling på dette område.
Jeg vil også gerne overfor bestyrelsen igen understrege at jeg står til rådighed, med både min expertise, engagement samt mine faciliteter.
2008 ser ud til at blive et spændende år for CCD, med arrangementer allerede fra starten af året. Klubbens 25 års jubilæum, C3' erens 40 års, klubbens store medlemstilgang, mange træf, og initiativer fra både medlemmer og bestyrelse.
Lasse Grebart
www.grebartbiler.dk
Der er jo allerede en del ting at tage fat i, efter atter lige at have trykket på links i menuen, på vores ';reklamefri'; hjemmeside, kan jeg finde links til mindst 3 af mine konkurrenter, samt en del andre firmaer. Jeg håber at der SNAREST bliver lavet ligestilling på dette område.
Jeg vil også gerne overfor bestyrelsen igen understrege at jeg står til rådighed, med både min expertise, engagement samt mine faciliteter.
2008 ser ud til at blive et spændende år for CCD, med arrangementer allerede fra starten af året. Klubbens 25 års jubilæum, C3' erens 40 års, klubbens store medlemstilgang, mange træf, og initiativer fra både medlemmer og bestyrelse.
Lasse Grebart
www.grebartbiler.dk

Det ser ud til at blive en fin bestyrrelse, jeg er især glad for at Claus er tilbage på formandsposten, jeg synes han gjore et rigtigt fint stykke arbejde sidst han var formand. Så velkommen tilbage Claus.!
Men jeg må indrømme jeg blev noget forundret, da jeg så at David var blevet næstformand - Har du ikke lige trukket dig som redaktør fordi du ikke havde tid, eller er der noget jeg har misforstået, men alligevel synes jeg det er godt gået, hvis du mener at tiden er kommet tilbage.!
/Thomas..

Men jeg må indrømme jeg blev noget forundret, da jeg så at David var blevet næstformand - Har du ikke lige trukket dig som redaktør fordi du ikke havde tid, eller er der noget jeg har misforstået, men alligevel synes jeg det er godt gået, hvis du mener at tiden er kommet tilbage.!

/Thomas..
-
Tak for en god eftermiddag i godt selskab med '; ligesindede ';
Gode diskussioner holdt på et sobert plan og med plads til forskelligheder prægede eftermiddagen og umiddelbart virkede det som, at de personer der blev valgt til den nye bestyrelse har gåpåmod og vilje til at gøre CCD endnu mere spændende for alle nye og gamle medlemmer.
Glæder mig allerede til de oplevelser der er på vej og ISÆR til Vikingrun 2008, som jeg tror bliver rigtig godt, idet nogen har givet udtryk for at CCD vil gøre lidt ekstraordinært i denne fobindelse.!
Men også CCD's sommertræf ved Vejle, som efter min opfattelse vil blive særligt hyggeligt i rigtig flot natur.
Hilsen til alle Cruiserne, ræs'erne, hyggerne og dem der bare vil se på, vi skal være her allesammen også os med fiberpest..
Hilsen fra
Skallerup
Vejle

Gode diskussioner holdt på et sobert plan og med plads til forskelligheder prægede eftermiddagen og umiddelbart virkede det som, at de personer der blev valgt til den nye bestyrelse har gåpåmod og vilje til at gøre CCD endnu mere spændende for alle nye og gamle medlemmer.
Glæder mig allerede til de oplevelser der er på vej og ISÆR til Vikingrun 2008, som jeg tror bliver rigtig godt, idet nogen har givet udtryk for at CCD vil gøre lidt ekstraordinært i denne fobindelse.!
Men også CCD's sommertræf ved Vejle, som efter min opfattelse vil blive særligt hyggeligt i rigtig flot natur.
Hilsen til alle Cruiserne, ræs'erne, hyggerne og dem der bare vil se på, vi skal være her allesammen også os med fiberpest..

Hilsen fra
Skallerup
Vejle
På denne mandag, andendagen efter årets generalforsamling i CCD, hvor der i øvrigt til aftensmad spises biksemad med spejlæg i det Lykkemark';ske hjem, skal der også herfra takkes for en rigtig god eftermiddag i ';akvariet'; i Vejle.

Til dem som ikke deltog vil jeg gerne sige: ';tag og vær med næste år'; det er så rigelig køreturen og tiden værd. Det er også vigtigt af den vej, at vise sin taknemmelighed og respekt for, at der er folk som tager en ekstra stor tørn, for at vi andre kan få noget fælleskab for en lidt mindre indsats.
Tak til den afgående og den nye bestyrelse for udført og kommende dåd.

Lykkemark
ps. Tak for en hygsom tur til de andre ';rødder'; i Mondeo';en, hvor emner af stor betydning, blev vendt og drejet. Vi nåede dog aldrig frem til et klart svar på hvorfor Lasse ikke kunne lave en kop kaffe på sin egen kaffemaskine, og hvorfor man bliver præcist ligesom ham når man drikker urtethe ?
@ Thomas alias lysmand.
Sådan er historien nu ikke, et hurtigt kig tilbage på polimikken omkring bladet på fora vil bekræfte dette.
Bestyrelsesposterne blev fordelt ved en konstituering dvs. en snak bestyrelsesmedlemmerne imellem, dette efter at der havde været valg til bestyrelsen. Det bliver ikke meget mere demokratisk, men hvis man har gode ideer eller ønsker er man altid velkommen til at kontakte et medlem af bestyrelsen hvorefter vi tager det op på næstkommende bestyrelsesmøde.
Hertil vil jeg også sige at man skal afse min. 40 timer til at lave hvert blad, så det er en af de tungere poster rent tidsmæssigt.
I år er produktionen af bladet outsourcet og der er afsat 100.000 kr. til dette.
Sådan er historien nu ikke, et hurtigt kig tilbage på polimikken omkring bladet på fora vil bekræfte dette.
Bestyrelsesposterne blev fordelt ved en konstituering dvs. en snak bestyrelsesmedlemmerne imellem, dette efter at der havde været valg til bestyrelsen. Det bliver ikke meget mere demokratisk, men hvis man har gode ideer eller ønsker er man altid velkommen til at kontakte et medlem af bestyrelsen hvorefter vi tager det op på næstkommende bestyrelsesmøde.
Hertil vil jeg også sige at man skal afse min. 40 timer til at lave hvert blad, så det er en af de tungere poster rent tidsmæssigt.
I år er produktionen af bladet outsourcet og der er afsat 100.000 kr. til dette.
Jeg vil meget gerne (lidt sendt) ønske den nye bestyrelse til lykke med valget. Jeg har hørt at Claus er en rigtig god formand og jeg glæder mig over at have en af foreningens stiftere David med fremme i front - super David
Vi trængte til en ny bestyrelse -
og jeg glæder mig rigtig meget til at høre den nye bestyrelses valgprogram - prioteter - målætning - etc.
Så, hvor skal vi hen du ???
Henrik

Vi trængte til en ny bestyrelse -

Så, hvor skal vi hen du ???

Henrik
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969