Er der nogen der tør anslå hvad byggeprisen har været.
Jeg overvejer seriøst at købe den.
Lasse
c3
-
Re: re:c3
Jeg tror den har været dyr. Her kan du se prisen på rammen alene http://www.sriiimotorsports.com/196382corvette.html
re:c3
Byggeprisen har været ca 150.000USD ifølge Frankensport selv. den var ment som en prøve model og det var så meningen at de ville bygge dem på bestilling til ca 120.000 usd. om de er gået igang ved jeg ikke.
Men det lader til at de ikke har kunnet sælge den til prisen siden den er på E-bay.
Selv om det er lutter lækre dele som er brugt til bilen så tror jeg den er svær at sælge, fordi lige precis restomod markedet henvender sig til folk der vil have biler af ældre dato men med moderne teknik, lige denne model/årgang Corvette er stadig for ny til det marked.
Hvis den var bygget over en C1 er jeg sikker på den var solgt.
Men det lader til at de ikke har kunnet sælge den til prisen siden den er på E-bay.
Selv om det er lutter lækre dele som er brugt til bilen så tror jeg den er svær at sælge, fordi lige precis restomod markedet henvender sig til folk der vil have biler af ældre dato men med moderne teknik, lige denne model/årgang Corvette er stadig for ny til det marked.
Hvis den var bygget over en C1 er jeg sikker på den var solgt.
-
re:c3
Kan jeg også stille mig op i køen det er og må være det ultimative
for en c3, håber at handlen bliver til noget, om ikke andet kan jeg vel få et kik. Rene 22 55 65 04