Tråden som måtte komme, hvilket parti er mest corvettevenligt ?
Mener selv det må være Ny Alliance med den lave skat ?
Corvettevenligste parti ?
Re: Corvettevenligste parti ?
Hmmmmm David
Måske du kunne være klubbens spindoktor på christiansborg.
Mit X har der nu ikke været tvivl om, uden at jeg dog har undersøgt nærmere, hvor højt corvette er prioriteret i deres valgprogram.
Lasse
Måske du kunne være klubbens spindoktor på christiansborg.
Mit X har der nu ikke været tvivl om, uden at jeg dog har undersøgt nærmere, hvor højt corvette er prioriteret i deres valgprogram.
Lasse
Ren fjolleri! og dybt uforskammet
Ny alliance hmmm er ikke sikker på at en vette ville gøre det for ham khader.... Pia ville bestemt heller ikke pryde vetten... og smuk som vetten nu er.. er det heller ikke nok til at redde Pia (Jeg synes hun har jordens mest imponerende mand... tænk at han kan få xxxx over hende - det ser sku selvkontrol, der rykker)
Det er faktisk svært at finde et vettevenligt parti... kunne ikke drømme om at stemme på dem, men mon ikke SF mener vi alle burde eje en (lilla samt, omstillet til at køre på te og ikke benzin naturligvis)
Det kan jeg da sympatisere med - Vette til folket - stem på SF
(havde Jakob H været løsgænger igen med den parole, så havde han ski fået min stemme)

Det er faktisk svært at finde et vettevenligt parti... kunne ikke drømme om at stemme på dem, men mon ikke SF mener vi alle burde eje en (lilla samt, omstillet til at køre på te og ikke benzin naturligvis)
Det kan jeg da sympatisere med - Vette til folket - stem på SF
(havde Jakob H været løsgænger igen med den parole, så havde han ski fået min stemme)

David, det er jo sprængstof du håndterer her.

I en tid hvor alt er ';leverpostej';, og meninger er ens, er der brug for at skabe opmærksomhed. Har vi ikke partiernes bevågenhed kan vi jo søge at få den.
Partierne mangler jo i den grad slogans som sjældent før. Det er ikke noget slogan at sige:
Pensionister skal i bad hver dag, uanset om de er snavsede eller ej.
eller
Pensionister må ikke få fred og ro, de skal have gjort rent hele dagen og det hver eneste dag. (Ned med Nilfisk

Nej det parti der vil tale vores sag og støtte op om simple krav som:
Blyet tilbage til benzinen.
100 oktan på alle tankstationer.
Kulturstøtte til ejere af C1,C2 og C3 Corvetter og almen støtte til øvrige modeller.
Fri hastighed til Corvetter.
Fradrag på selvangivelsen for reservedelsindkøb til Corvetter.
Benyttes corvetten til kørsel mellem hjem og arbejde sidestilles det med kørsel til træf og er dermed fuldt fradragsberettiget.
For disse simple letfattelige rimelige ønsker stiller vi tilgengæld gavmildt og uselvisk et slogan til rådighed som følger:
Den benzin jeg sparer, giver vi til Club Corvette Denmark (og her skal partinavnet stå)!
Bestyrelsen vil måske være så venlig at hastebehandle dette forslag, således at der kan laves streamere der passer i Hyundai Matiz og Suzuki Ignis vinduer
På forhånd tak

Lykkemark
vel det bliver ihvertfald et spændende valg, spindoktor og spindoktor Lasse forløbig er jeg i disse travle valgdage plakatbærer med næsten daglig gang på Christiansborg så noget er der da om snakken :-)
Med global opvarming på dagsordenen, tvivler jeg på at nogen partier er ';Corvette venlige';
Selv om jeg syntes Nasar er en sympatisk person tør jeg ikke stemme på hans parti da jeg ikke har den fjerneste ide om hvilken side de vil støtte når det kommer til stykket.
Min helt egen personlige mening er at Socialdemokraterne og venstre burde gå sammen og danne regering, de er i bund og grund de 2 mest enige partier og vil representere de bredeste flertal i befolkningen, de skal bare lige blive voksne og lære at se ud over deres stolthed og helt ufattelige arrogance over for hinanden (sker nok aldrig)
For mig har det altid været et problem når et yderparti sætter for meget af dagsordenen.
Ud over det mener jeg at de fleste partier har noget godt at byde på, så må man jo bare opveje hvad man mener er gode og dårlige punkter i det enkelte partis program.
Mit X kan altid flyttes ved god overbevisende argumentation, netop derfor irriterer det mig at se valgkamp hvor det tit ender i mudderkastning og personangreb.
Selv om jeg syntes Nasar er en sympatisk person tør jeg ikke stemme på hans parti da jeg ikke har den fjerneste ide om hvilken side de vil støtte når det kommer til stykket.
Min helt egen personlige mening er at Socialdemokraterne og venstre burde gå sammen og danne regering, de er i bund og grund de 2 mest enige partier og vil representere de bredeste flertal i befolkningen, de skal bare lige blive voksne og lære at se ud over deres stolthed og helt ufattelige arrogance over for hinanden (sker nok aldrig)
For mig har det altid været et problem når et yderparti sætter for meget af dagsordenen.
Ud over det mener jeg at de fleste partier har noget godt at byde på, så må man jo bare opveje hvad man mener er gode og dårlige punkter i det enkelte partis program.
Mit X kan altid flyttes ved god overbevisende argumentation, netop derfor irriterer det mig at se valgkamp hvor det tit ender i mudderkastning og personangreb.
Alle os der er her på forum har været aktive for at gøre hvad vi kan for at hjælpe USA med at nedbringe deres CO2 udslip. Vi tar fat om problemet hvor det er størst. Vi støtter vel egentlig også store godser herregårde og slotte i det hjemlige. Vi er alle vel orienteret om hvordan kursen på DKr er i forhold til USD. Historien om bilernes udvikling kender vi alt til, ihvertfald tilbage til 1953. Vi giver vel også dem med eller smag for flotte former en tur i vetten.
Det er da både inderigs / udenrigs og miljø politik og hvad militær angår, har vi vel navnebror indenfor marinen.
Så vi er vel alle godt engageret i politik
Torben
Det er da både inderigs / udenrigs og miljø politik og hvad militær angår, har vi vel navnebror indenfor marinen.
Så vi er vel alle godt engageret i politik

Torben
Tja jeg ville nu gerne erstatte registreringsafgiften med roadpricing, så ville der stå en C6'er i indkørslen, godt forslag fra Ny Alliance.
David
Jeg synes roadpricing er en ualmindelig tåbelig ide, iværksat af en mindst ligeså tåbelig motorjournalist.
Og så længe Ny alliance ikke aner hvilken lejr de vil være i, samt består af kandidater der mener det at styre et land er et deltidsjob, synes jeg også det er tåbeligt at spilde en stemme på dem.
Lasse
Jeg synes roadpricing er en ualmindelig tåbelig ide, iværksat af en mindst ligeså tåbelig motorjournalist.
Og så længe Ny alliance ikke aner hvilken lejr de vil være i, samt består af kandidater der mener det at styre et land er et deltidsjob, synes jeg også det er tåbeligt at spilde en stemme på dem.
Lasse
Øj hvor blev i lige pludselig seriøse og her gik jeg og troede at tråden var en lille spøg.
Men fair nok.
Lasse.. at kalde en stemme på nasseren spildt, syns jeg sku er forkert, det er en måde at sende et klart og utvetydigt signal til christiansborg om at skattetryk i det danske har nået et urimeligt niveau.
Når der sidder politikere og helt alvorligt taler om mere skat.......?
Hvad planet bor de mennesker dog på?.... de må da tage rumfærgen hjem.
Vil de have flere udlandsdanskere, flere gamle biler på vejene, flere mennesker der ikke vil arbejde ekstra, gøre det sværere at starte virksomhed, Øget inflation og lønpres??....? Men fattes ord
Hvis det så var skat af fortjeneste på salg af bolig de snakkede om.. men nææ nej der er sku for mange vælgere i det emne... Så bla bla mere skat = fler penge til velfærd.. (det ord bruger Thorning, fordi hun ved det ikke betyder en bøjet femøre og hun dermed ikke kan blive hængt op på det, hvis hun rent faktisk skulle blive valgt ind.)
Jeg tror helt ærligt at ham Nasseren han får min stemme den her ene gang, om ikke for andet så kun for signalværdien til den politiske arena derinde.
Men fair nok.
Lasse.. at kalde en stemme på nasseren spildt, syns jeg sku er forkert, det er en måde at sende et klart og utvetydigt signal til christiansborg om at skattetryk i det danske har nået et urimeligt niveau.
Når der sidder politikere og helt alvorligt taler om mere skat.......?
Hvad planet bor de mennesker dog på?.... de må da tage rumfærgen hjem.
Vil de have flere udlandsdanskere, flere gamle biler på vejene, flere mennesker der ikke vil arbejde ekstra, gøre det sværere at starte virksomhed, Øget inflation og lønpres??....? Men fattes ord
Hvis det så var skat af fortjeneste på salg af bolig de snakkede om.. men nææ nej der er sku for mange vælgere i det emne... Så bla bla mere skat = fler penge til velfærd.. (det ord bruger Thorning, fordi hun ved det ikke betyder en bøjet femøre og hun dermed ikke kan blive hængt op på det, hvis hun rent faktisk skulle blive valgt ind.)
Jeg tror helt ærligt at ham Nasseren han får min stemme den her ene gang, om ikke for andet så kun for signalværdien til den politiske arena derinde.
Tilbage til "Snak / off topic"