Hejsa derude
Jeg har i snart 10år drømt om en corvette c3!!! Nu er jeg virkelig ved at være klar har læst og kigget meget på corvetter både i USA, Danmark, sverige ja mange steder så er ved at få et billed af hvad man kan forvente.
Jeg har nok besluttet enten at hente en i USA (den lave dollerkurs) men jeg ville da helst købe en herhjemme så ville høre om der er nogen af jer derude om i har noget stående eller kender nogen der har.
Jeg leder efter noget i denne stil:
årgang: 68-71
matching numbers
Gerne en der kører perfekt men hvor der skal laves noget altså et projekt der kan kører.
Hilsen
HELT Nyt medlem Rasmus Spange
derudover vil jeg høre om i kender nogen der har garage eller om i kender nogen steder man kan opbevare bil inde omkring valby.
Jeg har vinteropbevaring på plads!!!
Nu skal det være!!!
Re: Nu skal det være!!!
Tjek evt den gule under min profil, det er en math # som lige er kommet hjem, den kan købes billigt.
Den har alt i udstyr kører godt og det meste virker, men den trænger til en ny gang lak, pris 140.000kr. (og jeg er til at handle med.!!)
/Thomas..
Den har alt i udstyr kører godt og det meste virker, men den trænger til en ny gang lak, pris 140.000kr. (og jeg er til at handle med.!!)

/Thomas..
Jeg har den hvide på profilen til salg - synet og på DK plader. Den lever 99% op til det du leder efter, lige undtagen det med matching numbers..
Mail for ydeligere billeder og oplysninger.
bankmand@privat.dk / Claus
Mail for ydeligere billeder og oplysninger.
bankmand@privat.dk / Claus
-
jeg har 3 corvetter stående - 2 fra 1969 (en t-top og en convertible) og en fra 1971 (convertible) alle med big block - og vil gerne sælge en af disse. Ring på 29236787, eller send mig en mail på lars@sorense.com
mvh
Lars
mvh
Lars