fald i priser.....
Re: fald i priser.....
Nej jeg syntes også det virker som et par gode tilbud ,ligesom dollaren er pt........
Jeg synes gul burde være den rigtige farve
-
Tjaa, m.h.t. USD så får vi se. Mon ikke den skal ned i 4,xx og vende?
C3
C3
-
Ello'
Jeg syntes det vrimler med billige Corvetter i hele landet.. Der er snart hentet så meget USA bil hjem, at markedet efterhånden ER mættet...
Jeg tror der kommer nogle gevaldige fald i Vettepriserne de næste par år, der er mange rigtige billige bl.a. på DBA og Smallblock..
og nu man siger billige, vil jeg nok hellere sige realistiske priser...
På E-bay koster de fleste jo ikke de 160 - 250 K. Som de ender med at koste herhjemme....
Just my 2 cent.
Skallerup
Vejle.
Jeg syntes det vrimler med billige Corvetter i hele landet.. Der er snart hentet så meget USA bil hjem, at markedet efterhånden ER mættet...
Jeg tror der kommer nogle gevaldige fald i Vettepriserne de næste par år, der er mange rigtige billige bl.a. på DBA og Smallblock..
og nu man siger billige, vil jeg nok hellere sige realistiske priser...
På E-bay koster de fleste jo ikke de 160 - 250 K. Som de ender med at koste herhjemme....
Just my 2 cent.
Skallerup
Vejle.
re:fald i priser.....
Jeg tror du ret i at markedet er ved at være mættet i DK mht Corvetter. Der er jo snart ikke den 'landsbytosse' som ikke har prøvet at importerer en Corvette :-)
Mht til prisfald er jeg ikke enig med dig. Det er stadig udbud og efterspørgsel i USA, som bestemmer priserne på verdensmarkedet, og dermed også i DK. Og i USA går priserne stadig kun op.
Mht e-bay, så er priserne her ganske rigtigt ikke 150 - 250 K. Men de er så også uden fragt,moms, reg. afgift, klargøring til syn mm. Du vil dog hurtigt komme af med ca 20 - 25.000 $ eller mere for en god C3'er f.eks. Og mere for cab + BB. Så prisniveauet på 200 K plus minus 50 K i DK, er vist ikke urealistisk.
Mvh Smipe
Re: re:fald i priser.....
da jeg var i portland så jeg en 74 t-top til $4500, den kunne køre men trængte til en lak, så der er stadig masser af gode handler derude medmindre det skal være 68-69 bigblock cab med manuel så begynder det at knibe med at få det til små penge og hvis det ikke lige skal være en corvette så prøv at køre ad de små veje derovre, det er utroligt så meget der står og hænger alle vegne, det virker somom man ude på landet i usa parkerer bilen i forhaven efter aftjent værnepligt og der bliver de så stående, ja der står stadig masser af biler fra 20'erne og 30'erne på vestkysten, klimaet er nådigt. der er kun to ting man har for lidt af når man kører rundt i usa, tid og penge :-)
Re: re:fald i priser.....
Gammelt udpint skrammel kan købes billigt, hvis man søger større eller mindre renoveringsobjekter. Men amerikanerne ved godt hvad de skal forlange for de fine biler uanset mærke, model eller årgang.
I det lange løb kan det sjældent betale sig at købe for billigt når det drejer sig om gamle biler.
det er selvfølgelig altid muligt at lave en god handel, det jeg tænker på er at det kan hurtigt blive en temmeligt bekostelig affære at renovere en gammel bil.
Man kan dog aldrig fjerne glæden ved at bygge sin egen bil op fra bunden.
Det er da noget at lave på de gode lange vinterafterne