Vintertid

Alm. snak
(udmeldt) C3

Re: Vintertid

Indlægaf (udmeldt) C3 » 27. okt 2007, 20:01

Kom desværre til at tyvstarte.
Regner da med at par ture mere i år.

C3

Sussi #556

Indlægaf Sussi #556 » 27. okt 2007, 22:21

ser godt ud med alle jeres nye stumper  der bliver noget godt for øjnene og ørerne til foråret
selv skal jeg bare have klaret problemet med topstykke der lækker vand, og et par elektriske problemer,- nåe ja og så noget karburator.
er der eventuelt nogen af jer der alligevel skal have skiftet til vildere motorer/ toppe mm. der får noget brugbart til overs af det de-monterede  ( motor, topstykker /karburator /tænding mm ) der er til salg. 
send mig eventuelt en mail . aastofte@mail.dk

mvh.Chr

karstenhorn

Indlægaf karstenhorn » 28. okt 2007, 09:27

Hej Per

Jeg kører da gerne 370 km endnu engang i silende regnvejr med utæt top.... Bare du til gengæld kan garantere at vi ikke skal se video samtidig med at vi spiser aftensmad!

Mvh
Karsten Horn

Gæst

Indlægaf Gæst » 28. okt 2007, 12:58

Jeg er også igang med et mindre projekt, har i fredags fået afmonteret karrossen, så den kan gøres klar og sendes til maler, så jeg kan komme igang med chassiet :-)

Kan ikke finde ud af at ligge billeder ind her, så se dem på min profil ';miho';

God fornøjelse med jeres projekter.

Michael

1968Cab

re:Vintertid

Indlægaf 1968Cab » 28. okt 2007, 19:01

Jeg skal lade batterier op - jeg håber på, at Miho vil hjælpe!

Lykkemark

Indlægaf Lykkemark » 29. okt 2007, 18:06

Ak ja, dette er jo den første vinter med den grønne ';dampmaskine'; så der er jo nok at se til.

Først og fremmest skal ';Vettenheim'; gøres færdig, der er indkøbt 30 kg to komponent epoxy maling der skal gnides ud over gulvet, derefter skal der hænges glasvæv ';til tørre';. Det skal helst være tilendebragt i løbet af denne uge. Det skulle derefter være muligt at få dampmaskinen ind i remissen.

Derefter skal der opsættes værktøjsholdeplader, et par filebænke og lign, så et tons absolut nødvendigt småtteriværktøj kan komme op at hænge så man kan danne sig et nogenlunde indtryk af, hvad man mangler (det er hyggeligt at købe værktøj)

Så kan jeg forstå at skal man være ordentlig ';corvettoman'; skal man også have et bedetæppe, så et sådant må anskaffes.

Derefter skal der monteres: Ministarter, nye Koni Classicdæmpere, antirattlepads i dørene, nyt ledningsnet i front, og vigtigst af alt skal der laves en helt ny benzinlinie som Piet skal designe, idet den nuværende er en gummislange med et glasfilter der ligger klods op af blokken.

Desuden er der bestilt en hel del skruer, idet jeg har oplevet en hel del ukorrente af slagsen (incl div træskruer) her og hisset.

Der er mere end nok at give sig til, så hvis jeg blot når halvdelen af mine planer er jeg glad.

Vintertidshilner til alle.

Lykkemark

Allan#271

Indlægaf Allan#271 » 31. okt 2007, 18:27

Tilbage til "Generelt forum"