Hej alle
Så er det nye CCD nyt, med ny redaktør, layout og trykkeri i Post Danmarks varetægt.
Kan forventes i postkassen mandag/tirsdag.
Rigtig god fornøjelse.
Allan
medlemsinfo
CCD nyt
Re: CCD nyt
Hej Allan..
tak for info....vi glæder os allerede

tak for info....vi glæder os allerede

-
Re: CCD nyt
Her til middag var bladet ankommet i min postkasse herovre i England - men herovre kommer posten jo også ud om MORGENEN, når der ellers ikke er poststrejke....
Jeg syntes det nye CCD-nyt ser rigtigt godt ud, det har fået en vitaminindsprøjtning i layoutet.
Der er også en del gode artikler inkluderet, så alt i alt en god start på en ny måde at lave medlemsblad på....
Hvad med frekvensen, vil vi nu modtage bladet på forudplanlagte tidspunkter....

Jeg syntes det nye CCD-nyt ser rigtigt godt ud, det har fået en vitaminindsprøjtning i layoutet.
Der er også en del gode artikler inkluderet, så alt i alt en god start på en ny måde at lave medlemsblad på....

Hvad med frekvensen, vil vi nu modtage bladet på forudplanlagte tidspunkter....

-
re:CCD nyt
Jeg fik det allerede lørdag, det ser rigtig fint ud. :O)
Jesper.. ?!? Hvad laver du i England.. bor du derovre nu, eller er det bare for en stund..
Hilsen Severin.
-
Re: re:CCD nyt
Hej Sev,
Ja, vi skal jo leve, så vi har rykket teltpælene op og er flyttet til England.
Vi regner med at blive her nogle år, men Vetten står klar i DK, så når vi har været derovre i sommers, kører vi nogle små ture. Mekanik har bare ikke godt af at holde for meget stille, f.eks. er varmeapparatet sprunget læk mens den har ';været alene'; og koblingspakninger og batteri på Ducatien er gået til. Så enden på det hele bliver nok at begge bliver langtidskonserveret og sat til side indtil vi kommer hjem igen.
Hvad med dig, har du fået dig noget Vette at køre i?
Ja, vi skal jo leve, så vi har rykket teltpælene op og er flyttet til England.
Vi regner med at blive her nogle år, men Vetten står klar i DK, så når vi har været derovre i sommers, kører vi nogle små ture. Mekanik har bare ikke godt af at holde for meget stille, f.eks. er varmeapparatet sprunget læk mens den har ';været alene'; og koblingspakninger og batteri på Ducatien er gået til. Så enden på det hele bliver nok at begge bliver langtidskonserveret og sat til side indtil vi kommer hjem igen.
Hvad med dig, har du fået dig noget Vette at køre i?
-
Det danske postvæsen lader meget tilbage at ønske, ingen blad her og jeg bor trods alt ';kun'; i Nordjylland.
Mvh
Karsten Horn
Mvh
Karsten Horn
-
Heller intet her endnu... og jeg bor i Horsens
re:CCD nyt
ØV heller ingen her venter med længsel ved postkassen efter ccd ny .
Det er sku lige før at brevduerne er hurtiger end postvæsenet
Har lige modtaget mit eksemplar med posten.