Kritik af 'købs indlæg'

Alm. snak
Lysmand

Re: re:Kritik af

Indlægaf Lysmand » 16. okt 2007, 18:22

Hej Lasse.

Jeg synes straks du skal stoppe med dine indlæg, jeg bliver skide misundelig hver gang jeg ser på dem og min kone vil ikke have, at jeg køber flere biler.!!!! 

/Thomas..

Ps. Hvad sagde jeg i dit første indlæg??? 

Gæst

re:Kritik af

Indlægaf Gæst » 16. okt 2007, 18:26

Subjektive meninger incl. u.t`s er der nok af:-) Det er nok umuligt at nå til en enighed? men jeg syntes, at det lyder som en rigtig god ide, at oprette et link - som kan 'rumme alternative' indlæg. Fedt, at vi er forskellige i holdninger etc. Det er medvirkende til at skabe en interessant dialog. En mere kontroversiel løsning kunne være, at bestyrelsen træffer en beslutning. Dette sker i andre klubber - hvor der opstår uenighed.. Mvh. Tomas

Cj7

Indlægaf Cj7 » 16. okt 2007, 20:13

Jeg er meget enig med Ronaldo lad os få en underkatagori så vi kan se hvad folk ellers har af biler

Lykkemark

Re: re:Kritik af ..

Indlægaf Lykkemark » 16. okt 2007, 22:26

Med fare for at ';slagbore'; mig selv i foden, så forholder tingene sig jo nok således:

CCD er en mærkeklub. At gradbøje dette er lidt ligesom at være ';halvt gravid';.

Der er skrevet flere gange, at der skal/burde/ønskes en underklumme på ';Boardet'; der kunne hedde alt fra ';Offtopic'; til ';Diverse US og andet pladder';, og som kunne omhandle alt fra mærkelige biler over fornuftig værkstedshygiejne, til omsmeltning af kirkeklokker og korrekt blanding og svumning af værkstedsbeton.

Men en beslutning om oprettelse af en sådan underklumme ligger nu engang ikke i en webmasters hånd, Club Corvette Denmarks hjemmeside er vores allesammens side, så derfor er det en bestyrelsesbeslutning om sådant kammeratskabs skabende tiltag skal indføres.

Idet jeg går ud fra at bestyrelsen følger debatterne her på boardet aktivt, hører jeg da gerne en udmelding fra denne om dette emne, ellers kan vi sidde og snakke om det til dommedag.

Med venlig hilsen

Lykkemark

karstenhorn

Re: re:Kritik af ..

Indlægaf karstenhorn » 17. okt 2007, 07:58

Helt enig med dig Lykkemark, hvor er bestyrelsen henne i denne udmærkede, og konstruktive, dialog??   I min optik skal bestyrelsen skabe de rammer der kræves for at understøtte majoriteten af klubbens medlemmer, herunder at være synlige i de dialoger der vedrører klubbens hele. Som dig, er jeg jo stadig en ?grønskolling? udi at være medlem af CCD, men jeg kan alligevel ikke undlade at bemærke at bestyrelsen ofte glimrer med sit fravær når dialogen går på klubbens ve og vel ? Hvor gemmer i jer?   Mvh Karsten Horn      

Gæst

Indlægaf Gæst » 17. okt 2007, 09:47

Det er dejligt at der er kommet live i jer medlemmer, nu når vetten holder i garagen og venter på stumper fra Ecklers.
wepmaster Bjarne er på banen med et forums '; mere';  men skal han lave 16 eller 21 forums på hjemmesiden.!!!
kritik af andre medlemmer og bestyrelsen er jo nemt, nu er vi 550 medlemmer og 550 meninger.  Der er generalforsamling d. 24 november 2007 så mød op og få din mening frem eller stil op som kandidat til bestyrelsen. 
vi ses den 24 november,   mvh. bestyrelsesmedlem Per.

david

Indlægaf david » 17. okt 2007, 13:18

Hej Per,

Det kan såmænd være hyggeligt nok med lidt godmodigt mopperi og spas på hjemmesiden. Men der er jo i bestyrelsen vedtaget en politik omkring moderatorer som desværre ikke praktiseres, en del indlæg hører efter min mening ikke hjemme på en Corvetteklubs hjemmeside, det er stadig efter min mening ikke et sted hvor man f.eks. lufter sine negative holdinger som når det er helt grelt går ud over andre Corvetter/corvettemodellerm. Kerneproblemet her er som jeg ser det klubbens seriøsitet, den står på spil (stadig efter min mening) hvis der ikke holdes et vist niveau på hjemmesiden. Det er lidt tænkevækkende at vi har så mange medlemmer også medlemmer med et login, men det er kun en lille del som deltager på hjemmesiden, samtidig har vi nogle danskere som flittigt bruger det amerikanske corvetteforum.com. Vi må da håbe at denne fordeling og adfærd ikke har noget at gøre den atmosfære som til tider hersker på vores hjemmeside.

Som Jesper Krarup tidligere så rigtigt har skrevet kan de negative/atagonisterne kun rive ned ikke bygge op, det må efter min mening være en af bestyrelsens opgaver at begrænse dette.

HJN

Indlægaf HJN » 17. okt 2007, 17:18

Hej David

Jeg er helt enig med dig. Det må være bestyrelsens kald at sikre såvel klubbens vedlægter samt klubbens intentioner overholdes. På en bestemt men ';rummelig'; måde forstås - ikke surt/negativt.

Hvis det ikke sker har klubben reelt set ikke noget målbart formål mere - og jeg tror ikke det medfører noget positivt for Corvette entusiaster.

Vi kendte jo også klubbens vedtægter, da vi meldte os ind (måske var det også pga dem, vi meldte os ind ?!)- så vi kan ikke være overraskede over at dette er en Corvette klub 

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

Bondemand

Indlægaf Bondemand » 17. okt 2007, 17:27

Nu må det holde, vi er nogle ja for ikke at sige mange der holder meget af at mødes til div. træf og der bliver hygget igennem og slet ikke tænkt på alt det bræk som skrives i forum med mellemrum og om der ikke skulle være nogen berettigelse ved denne klub. For meg er det med stor undren at en ( uden at nævne Navn ) taler om berettigelse og ikke engang har deltaget i et træf i nu. Hold da og få slettet denne frase i forum. Bondemanden

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 17. okt 2007, 17:47

Kan man i en håndbold klub snakke om fodbold uden at skade klubbens formål og interesser?

Tilbage til "Generelt forum"