Kritik af 'købs indlæg'

Alm. snak
postmand-728

Re: Kritik af 'købs indlæg'

Indlægaf postmand-728 » 16. okt 2007, 09:58

Hej Lasse

Blive endelig ved med at vise, hvad du køber hjem, der er mange perler imellem. Gratis annoncering kan man vel ikke kalde det, når der ikke reklameres med pris, og det står jo alle frit for at lade være med at se, hvad du har købt. 

Det kunne måske også inspirere dig til en artikel til CCD-nyt, hvis det da stadig eksisterer  ??

Sådan som jeg forstår det, har du købt nogle biler uden at have set dem live, og det kunne da være rart at høre, om de så lever op til det lovede, når du får dem leveret.

Just my 2 cents.

MVH
Steffen

HJN

Indlægaf HJN » 16. okt 2007, 10:13

Hej Lasse

Det var jo blandt andet derfor, jeg tillod mig tidligere at stille spørgsmålet om, hvad CCD og vores foraer skal bruges til.

Jeg synes også, at der er mange sjove biler. Jeg synes bare, at når alt mulig andet end Corvetter overskygger indholdet i indlæggene i foraerne, så går det galt. Så er det lige før, vi bliver en klub for amerikanske drengedrømme 

Jeg er stadig et meget nyt medlem, og jeg har lært ikke at sige min mening alt for højt. Men jeg synes, det tager en smule overhånd.

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

karstenhorn

Indlægaf karstenhorn » 16. okt 2007, 10:50

Hej Lasse   Undertegnede synes også at der har været en del ?spam? her på det sidste, om det er et udtryk for glæde ved gamle amerikanske biler eller skjult reklame skal jeg lade være usagt. Faktum er at jeg troede at dette forum var med udelukkende fokus på Corvetter ? Vi hedder jo ikke Chevrolet Club Denmark? vel :)   Set i lyset af ovenstående, kunne man måske oprette et under-forum til som f.eks. kunne kaldes ?Wastgaten?(en wastgate lukker varm luft ud), her kunne klubbens medlemmer så komme med indlæg som ikke umiddelbart relaterer sig til Corvetten ? Ide??   En sidste ting Lasse, du fremhæver mit navn i en anden tråd hvor det antydes at jeg skulle have en kommerciel interesse i mine indlæg. Jeg vil i den forbindelse gerne på det kraftigste understrege at jeg ikke har et firma som beskæftiger sig med US-biler overhoved. Jeg har dog nogle samarbejdspartnere som gør, hvilket har afstedkommet at jeg kunne få nogle særdeles gode tilbud som jeg igen har ladet klubbens medlemmer få del i. Føler klubbens medlemmer at dette er et problem, stopper dette selvklart øjeblikkelig.   Mvh Karsten Horn      

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 16. okt 2007, 11:01

Karsten Horn

Jeg antyder ikke at du har kommercielle interesser i dine indlæg, jeg synes det er fedt at du kan skaffe klubbens medlemmer ting og udstyr, til fornuftige priser, samt at du kan råde og vejlede i tekniske spørgsmål, bliv endelig ved med det.

LasseG436

Re: re:Kritik af

Indlægaf LasseG436 » 16. okt 2007, 11:21

Som tidligere medlem af HDCD (harley davidson club of denmark) stod jeg til et påsketræf i HDCDs klub, og talte med 5 midaldrende mænd der alle kørte på nye harley'er, til dem fik jeg fortalt at jeg lige havde købt en fabriksny Bimota SB6R (ekstrem håndbygget italiensk racermotorcykel) da de alle kendte til pågældende racer men aldrig havde set en, opfordrede de mig til at hente den, da jeg boede få kilometer derfra opfyldte jeg straks deres ønske.
Tilbage på pladsen blev min MC straks undersøgt og beundret med samme entusiastiske følelser som jeg selv besidder, dette varede dog kort, da et andet medlem, bakket op af et par andre, kom farende med en stor hammer og ville smadre min 400.000 kroners italienske LORTEMOTORCYKEL hvis jeg ikke øjeblikkeligt fjernede den.
Dette er selvfølgelig et ekstremt tilfælde, men dog et tilfælde af total mangel på respekt og forståelse for andres passioner, jeg vil gerne opfordre til at man ikke bliver for ensporet og snævertsynet her i klubben, selvom der selvfølgelig ikke skal herske tvivl om at det er en CORVETTE club

usa1#137-841

Indlægaf usa1#137-841 » 16. okt 2007, 11:24

Jeg har bare ventet på at disse indlæg ville koge over på et tidspunkt, hvor nogle medlemmer syntes at det blev for meget. Pludselig tager det ene ord det andet og en ubehagelig tone vil komme frem på vores ellers hyggelige side.

Lad os stoppe i tide.

Jeg er også rigtig glad for at læse om Lasses biler, og syntes at det skal fortsætte, men blot i et andet forum.

Vi har i øjeblikket 4 forskellige emner i forum, var det så ikke let at lave et femte emne ';Amerikanerbiler';
Så kan vi, der er interesseret klikke på dette, og andre kan springe det over, så må alle være glade.

Vette hilsen
Flemming.

(udmeldt) Lars Hastrup

Indlægaf (udmeldt) Lars Hastrup » 16. okt 2007, 12:10

Jeg finder det meget forkert at Lasse ikke køber nogle El Camino´er !!!!!!!!!!!

Roald #606

Re: Kritik af

Indlægaf Roald #606 » 16. okt 2007, 12:26

Hvis man kigger på mange andre fora, så findes der meget ofte en katagori som ';Sjov & spas';, ';Offtopic'; o.l.

Jeg synes personligt at lasses indlæg er meget underholdende, men burde nok, som andre foreslår, være placeret i sådan en underkatagori.

Jeg er tilhænger af et bredt forum hvor der også er plads til at folk fortæller om andre sjove biler man har investeret i. Der er vel en smule drengerøve i os allesammen  

Ang. medlemmer der der sælger dele, så har jeg købt et par dele af Piet og andre og tror at jeg ville have haft svært ved at finde de specifikke dele billigere andre steder, så det opfatter jeg nu mere som hjælp end reklame....

/Roald

Lars #510

re:Kritik af

Indlægaf Lars #510 » 16. okt 2007, 12:45

USA biler, eller 'Amerikanere' siger egetlig ikke mig noget som helst!, men så det det jo så smart at man bare kan lade være med at klikke... Syntes det er fint du skaber lidt liv på dette fora. Post away...

(udmeldt) C3

Re: re:Kritik af

Indlægaf (udmeldt) C3 » 16. okt 2007, 18:10

Personligt har jeg ikke noget imod dine indlæg. Jeg syntes at stort set alle ældre USA biler er spændende. Især fra 1950-1972.

'Problemet' er vel iøvrigt ved at have løst sig selv, da du vel snart ikke har plads til flere US-biler?

C3

Tilbage til "Generelt forum"