Forum

Alm. snak
david

re:Forum

Indlægaf david » 13. okt 2007, 21:48

Jeg er helt med på at jeg ikke bestemmer, men jeg er tilhænger af åbne debatter, hvor argumenterne tæller. Du har en anden holding til søgemaskiner end jeg og det synes jeg er okay. Som det er nu er der lukket for søgemaskinerne, det må vi så som medlemmer leve med indtil det bliver drøftet i bestyrelsen, som du mener ikke tør tage en beslutning af frygt for hvad?? Min ydmyge holdning er at det er et tilbagskridt at der er lukket af for google. Det gør det vanskeligere at finde gamle indlæg og dermed den råd og vejledning som ligger her. Samtidig har det god reklameværdi for den danske corvetteklub at vi optræder i google når man søger her. Som det er nu er vi usynlige. Et forum som det amerikanske www.corvetteforum.com benytter et standardseret forumværktøj og er åben for google og andre søgemaskine, dette er efter min (ydmyge) mening en moderne og åbne indgang til verdenen af idag.

JJ

Re: Forum

Indlægaf JJ » 17. okt 2007, 23:47

Tja, det kommer vel an på hvor paranoid man er, om man vil benytte Googles mange fremragende gratis produkter, hvis Google kan lave disse ting ved samtidigt at kunne tjene penge på reklamer, er det OK med mig.

Tilbage til "Generelt forum"