Er ny og lidt forvirret

Alm. snak
LasseG436

Re: Sig jeres mening

Indlægaf LasseG436 » 10. okt 2007, 23:34

Nord

Der er generalforsamling 24-11 i vejle, det er et rigtig godt sted at starte hvis man vil have indflydelse.

HJN

Indlægaf HJN » 10. okt 2007, 23:39

Hej Lasse

Det er noget skidt - da jeg lige har tilmeldt mig Allans kursus i Sverige samme dag. Men hvornår finder det sted i vejle?

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

Lars #510

Re: re:Er ny og lidt forvirret

Indlægaf Lars #510 » 10. okt 2007, 23:40

man kan vel nå det endnu...

Så må jeg sige ';hold kæft'; hvor har jeg brugt lang tid på at forstå hvor du egentlig vil hen med dette?

Vi har ikke bare gået og pillet næse, uden en ide om hva vi sku gi os til indtil nu.... 
Syntes klubben bliver brugte til meget forskelligt, og at det kører ret fornuftigt ( baseret på den netop afsluttede seasson) Med masser af tilbud til netop alle de grupper du nævner. 
Mht ';mekaniker kursus';, er et grundlæggende aften kursus nok en go start, og et ';C3'; specifikt kursus ville ikke give nogen mening uden en grundlæggende forståelse for det man arbejder med.

Hvis du har vurderet CCDs aktiviteter og målgruppe alene udfra de sidste par tråde i vores forum, er det nok skudt en del forbi...Så stik en finger i jorden, og jeg er sikker på du vil opdage at der er andre med netop samme intresser og indgangsvinkel, som du også har indenfor Corvetter.

Gæst

Indlægaf Gæst » 10. okt 2007, 23:46

Hej Nord.  det er dejligt at se et nyt medlem som har som brænder for Corvette, så meld dig som kandidat for valg til bestyrelsen til CCD Generalforsamling d. 24 november 2007, PS. norminering af kandidater for valg til bestyrelsen skal fremsendes til et bestyrelsesmedlem senest 10 dage før Generalforsamlingen.
mvh. Bestyrelsesmedlem Per Pedersen  '; Sæbemand';

Gæst

Indlægaf Gæst » 10. okt 2007, 23:49

Hej Nord.   Prøv at klikke på linget på CCD forside, der står alt om Generalforsamlingen.  mvh. Per

HJN

Indlægaf HJN » 11. okt 2007, 00:07

Hej Per
Du har sikkert ret, men jeg kan ikke umiddelbart finde annonceringen af generalforsamlingen???

mvh

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

Lykkemark

Indlægaf Lykkemark » 11. okt 2007, 00:09

Hej og velkommen ';om bord Nord';.

Jeg er næsten ligeså ny som dig, men tilgengæld har jeg 35 års foreningsarbejde som ballast.

Nu hvor vi er en lille smule ';amerikanske'; så lad mig give dig ';a piece of advice';.

Du er registreret i August dvs du har været med i ';sangforeningen'; et par måneder og ovenikøbet i den del af ';årscorvettefilmen'; hvor dagene er meget korte. Jeg tror ikke du har mødt så mange endnu, det har jeg heller ikke. Når man går ind og møder sine ';nye svigerforældre'; for første gang er ydmyghedens sti'; ikke den dårligste vej man kan betræde.

Det er god skik, at komme ind af døren ';løfte på hatten og præsentere sig';. Det gjorde jeg på Daydreamers træffet, det er muligt at de som jeg rakte ';poten frem til'; var lidt ';kamptrætte efter aftenens udskejelser';, men sådan er det.

Det tager tid at lære hinanden at kende, det tager tid at lære ';rumlen'; at kende, jeg gik selv fejl af C3 da han havde kommenteret noget jeg havde skrevet (jeg har skrevet undskyld).

Nord, bilerne er 30-40 år gamle, og du skal ikke stille op til en generalforsamling, du skal væbne dig med tålmodighedhed, og lære folk at kende. Ting tager tid, ellers havde vi købt en hel ny Getz.

Klubben har virket i 24 år, og jeg har al mulig tillid til at den også vil virke når vi to ikke længere er aktive.

Bedste hilsner

Lykkemark

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 11. okt 2007, 00:11

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 11. okt 2007, 00:17

Selvom man ikke stiller op til bestyrelsen, er det stadig en rigtig god ide at dukke op til generalforsamlingen, det er her man får indflydelse, ens stemme tæller lige meget om man har været medlem i 2 mdr. eller 15 år.

Desuden er min personlige mening at man behøver ikke listesko som nyt medlem, kom bare brasende især hvis man kan tåle at få lidt igen, nye friske meninger er altid velkomne.

Lykkemark

Indlægaf Lykkemark » 11. okt 2007, 00:38

Øhm Lasse, (som jeg stadigvæk er sur på, fordi han skulle have solgt mig en bil, men han prioriterede ';noget med sine børn højere, og så blev jeg sur, og købte en anden corvette end den jeg ville have haft købt af ham, for jeg vil ikke vente i timevis.

Jeg reagerede på denne sætning: ';I tager åbenbart ikke imod en fremstrakt hånd, når det drejer sig om organisering etc.';
 Er det ikke lidt hurtigt efter to måneder kontra 24 år ?

Jeg synes sådan i al stilfærdighed, uagtet at du har en anden mening Lasse, at omorganisering nej gider sg';u ikke, jeg venter til jeg engang møder Hr. Nord så får vi en Valash, hvis han findes, og så klinker vi flasker

Bedste hilsner

Lykkemark

Tilbage til "Generelt forum"