Er ny og lidt forvirret

Alm. snak
Claes

re:Er ny og lidt forvirret

Indlægaf Claes » 10. okt 2007, 19:18

Hej Nord, Jeg har været med i klubben i ca. 10 år, nu. Jeg er fuldt ud tilfreds med al den hjælp man kan få her i klubben, F.eks fra David og Piet, der kan svare dig på ALT, hvis du spørger. Der er mange MEGET hjælpsomme medlemmer i klubben, der brænder for Vetter. De kurser du omtaler synes jeg lyder en anelse utopiske. Der er simpelthen så mange ting der KAN bryde sammen, så det vil svare til næsten en uddannelse. ;-) Tag eventuelt det mekaniker aftenskolekursus, som du omtaler. Det vil ihvertfald være en god begyndelse. Opstår der et problem med Vetten, kan du altid spørge de garvede medlemmer til råds om det specifikke problem. Det har fungeret meget fint for mig de sidste mange år. Vette-hilsen Claes

Gæst

Re: re:Er ny og lidt forvirret

Indlægaf Gæst » 10. okt 2007, 19:18

Prøv igen det er på forsiden http://www.dreamfactory.dk/
mvh. Per  Sæbemand

Christian #384

Indlægaf Christian #384 » 10. okt 2007, 20:11

Forum er det man gør det til. De fleste af os er jo lidt biltossede, og efter min ydmyge mening er det fint med indlæg der handler om andet end Corvetter. Det eneste der egentlig kan genere mit ellers blide væsen, er indlæg fra folk som mener at censur er vejen frem. Eller når andre udtaler sig negativt om folk eller firmaer på forummet. Det har vi dog ikke haft så meget af!
Med hensyn til kursus, så er det ikke så nemt at indføre andre som er ';uindviede'; :-) i mekanikkens vidunderlige verden. 
Jeg vil gerne stille min viden til rådighed for en flok på 8-10 mennesker en lørdag eller søndag for at prøve at udføre en specifik opgave. Det kunne være udskiftning af en fjeder, udskiftning af bremser osv. På den måde kunne de ';uindviede måske få blod på tanden til at lave mere selv derhjemme.
Det kunne passende foregå ude hos Lasse. Den eller de bilejere der skal have noget lavet sørger for reservedele og måske forplejning af ';kursusdeltagerne';.
Fra min side kræver det bare at nogen vil arrangere med tid, sted, deltagere osv. Da jeg ikke har så meget overskud til det lige for tiden.
Christian

HJN

Indlægaf HJN » 10. okt 2007, 20:44

Hej Christian

Det er et fint tilbud både fra dig og Lasse, det synes jeg, vi skal komme tilbage til med et sær-indlæg, hvor vi søger deltagere.
Jeg laver indlægget.

mvh

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

HJN

Indlægaf HJN » 10. okt 2007, 20:45

Hej Per

jep, det stod under nyhed - så smart var jeg ikke.

Jeg melder mig til i november - tak for hjælpen.

mvh

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

HJN

Re: Er ny og lidt forvirret

Indlægaf HJN » 10. okt 2007, 20:51

Hej Niels

Prøv at se Per Sæbemands svar - jeg vil i hvertfald deltage i november. Var det også noget for dig?

mvh

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

HJN

Indlægaf HJN » 10. okt 2007, 22:04

Tak til alle jer som har givet svar/indlæg på mit indlæg - men hold kæft mand hvor jeg oplever, at de som normalt er super aktive går i flyverskjul. Jeg ville meget gerne have hørt jeres mening om, hvad klubben skal bruges til og hvordan vi gør det. 

Øvhorn...

Tilbuddet om at gøre en meget aktiv indsats for CCD står stadig åben.

Henrik

Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

(udmeldt) Lars Hastrup

Indlægaf (udmeldt) Lars Hastrup » 10. okt 2007, 22:33

Hej Nord

Denne film er genial(8 timer) og giver blod på tanden : http://www.meckasjalv.se/

Diverse bøger, manuals m.m. kan du også købe her : http://hastrup-webshop.dk/group.asp?group=164&sub=125:ca674f49http://hastrup-webshop.dk/group.asp?group=164&sub=125

Der findes mange gode bøger som kan købes på ebay og amazon, der detaljeret beskriver hvordan du går frem.

Allan´s kursus er bare en superide´ - dette ville jeg tilmelde mig hvis jeg havde C3.

Skriv her i forummet, der er altid hjælp at hente.

Find Corvetterne i dit område.

Velkommen

Lars

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 10. okt 2007, 22:38

Øøhhh Lars

Følger der et sprogkursus med de film????

ellers er vi lige vidt, det  tager mindst 3 AOF sæsoner at lære svensk...

HJN

Sig jeres mening

Indlægaf HJN » 10. okt 2007, 23:27

En ting er at Lasse ikke forstår lidt svensk...

Men hvad mener vores bestyrelse at CCB skal bruges til? Formål? Hvilke arrangementer som vi skal sætte i søen? Etc?

I tager åbenbart ikke imod en fremstrakt hånd, når det drejer sig om organisering etc.

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

Tilbage til "Generelt forum"