Kærlighed ved første blik

Alm. snak
LasseG436

Re: Kærlighed ved første blik

Indlægaf LasseG436 » 7. okt 2007, 18:53

GGGGGGGRRRRRRRRR

Du da ikke særlig munter, du der C3, nu øjnede jeg lige lys for enden af tunnelen.

Men hahaha, jeg vandt da trods alt de penge du tabte i Vegas, hahahahahaha

Nå, spøg ti side, den er lige nu oppe i godt 44K på ebay, har snakket med ejeren, han vil ikke ud med prisen, men jeg kan fornemme at det ligger i området af 75-80K, er det en fair pris????

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 7. okt 2007, 19:10

Han skriver jo selv:

The reserve is private. These cars have been selling in the range of $50,000 to $70,000. This car is better equipted than most. The Ram Jet for example is a new crate engine from GM, not a used engine as most of these cars have been advertising. All of the parts put into this vehicle were new, with the exseption of the trans which is a GM factory rebuilt with 100,000 mile warrantte. Thanks for looking, Cliff Questions? call me @ 302-239-7990 

Bl.a. derfor er 75 k sikkert meget rimeligt. Den har også glasfiber karosseri. 

C3

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 7. okt 2007, 19:28

Hmmm, hvis det går helt galt, har jeg lige købt denne, så bliver den sgu bygget om til den sejeste Grease bil, jeg er jo oprindelig pladesmed/karosseribygger, og har vel ikke helt glemt mit håndværk.

Hvad synes i om den som basisbil?????

Taget skal selvfølgelig skamsænkes, skærmene udbygges, der skal formes og modeleres lidt hist og her.

david

Indlægaf david » 7. okt 2007, 19:28

C3 stage I

Hvem kender én succeshistorie hvor et køretøj importeret fra udlandet, af denne art, lovligt har fået danske plader?

C3 stage II

Nu slap formanden for ABC jo nådigt ved at få den registreret som 1971.

C3 stage III

I værste fald kan en crash test komme på tale!

Hey hvad med at være lidt positiv, det ER muligt med lidt sund fornuft og omtanke at få en hotrod igennem systemet, det viser historien jo klart. Med en ramme fra 1934, en motor, transmission og bagtøj fra 60'erne samt en ny glasfiberkarrosse er det vel ikke nådigt men helt efter reglerne og som sagt er de mennesker som arbejder med disse ting hos staten meget venlige og forstående overfor vores hobby.

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 7. okt 2007, 19:32

David

Kan det i den sammenhæng ikke blive et problem at denne næsten kun består af nye dele.

Jeg er ikke så bekymret for prisen(afgiften), det er snarere alle deres krav hvis de taksere den nyere end 77.

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 7. okt 2007, 19:41

Jeg vil da med glæde være positiv, men det hjælper ikke Lasse hvis indregistrering viser sig at være uoverskuelig.

Stage II skal læses som at formanden for ABC slap nådigt i forhold til denne bil ved at få reg.år 1971. Denne her har NY indsprøjtningsmotor, nyt glasfiberkarosseri, og alt resten, muligvis undtaget rammen er nyt. 

Stage I sagde et 'køretøj af denne art'. Den bil som du omtaler har iflg. dig betydeligt flere gamle dele monteret.

Til Lasse: Prøv at sætte billeder og beskrivelse ind på small-block og stil spørgsmålet om registrering dér. Hvis der kommer nogle positive svar skal det kun glæde mig.

C3

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 7. okt 2007, 19:52

Jan

Jeg synes det er godt at du kommer med den evt. negative side af sagen, den er med til  at sætte nogle tanker i gang.

Ligeså er det fedt at der er nogen der tror på muligheden i samme.

Grunden til at jeg lægger disse ting i på forum, er for at få meninger og komentarer, negative som positive. Jeg sætter stor pris på enhver form for respons.

Lasse

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 7. okt 2007, 19:58

Det regnede jeg også med.

Der er også et andet problem end årgangen. Hvilket fabrikat bil er det? Ford eller GM? *S*S*S*

C3

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 7. okt 2007, 20:12

Vi må formode at det er en Ford

Der står at det er en title fra delaware som siger 39 ford

Mon ikke synsstedet og skat må tage med i deres betragtninger at den rent faktisk på en original amerikansk title fremtræder som en 39'er

Claes

Indlægaf Claes » 7. okt 2007, 20:38

Jeg synes det vil være komplet vandalisme at skamskære en så gammel fin bil.

hvis du vil skamskære en bil komplet, hvorfor finder du ikke én som alligevel skal have den helt store tur.

Den dér er jo netop ';noget'; fordi den har overlevet alle de år UDEN at blive ødelagt.

Find en anden bil, der alligevel ville være gået til, hvis ikke du ombyggede den.

Den er er virkelig synd at ødelægge. Der kommer ikke flere i verden af den slags biler. 

Jeg taler om den gamle fine Plymouth, som du vil skamride.

Claes

Tilbage til "Generelt forum"