Tak for chat, webby
Tak for chat, webby
Nu er vi jo nogle (sådan siger man altid når der ikke andre en een selv) der er ligeglade med fodbold. Jeg kan lide 'motorræs', 'bokseræs', 'K1-ræs' og 'Cage-ræs', men 'Bold-ræs' er ligegyldigt (selvom jeg godt kan li' Grønkjær) den tøsedreng .
I aften skulle vi teste chatten, og den virkede fint. Jeg fik talt med: Bjarne, Bogild, John, CV71, Kenneth Hansen og Wisp.
Chatten er en rigtig god ide til at binde foreningen yderligere sammen, så tak til Webmasteren for denne gode ide.
Livet består af tilfældigheder, det var tilfældigt at jeg var på chatten det var tilfældigt at en anden var, men vi skal tale i telefon imorgen.
Jeg kunne godt tænke mig at Webmaster lavede en 'sticky sentence' der sagde noget i retning af: 'Når I som medlemmer er inde på Forum, så sørg for at være logget ind og være tilmeldt chatten'. Chatten giver et 'piv' når nogen logger sig ind, og måske kunne det være een der havde brug for hjælp, eller een der ville sige tak for din hjælp, eller ville mødes over en 'Valash' (det var en sodavand til oplysning for de yngre læsere)
Mvh
Lykkemark
re:Tak for chat, webby
Hej Bjarne
Det er en fin mulighed med chat. Det kan du godt arbejde videre med,
og tak til dem jeg fik chattet lidt med.
Hilsen CV 71
Det er en fin mulighed med chat. Det kan du godt arbejde videre med,
og tak til dem jeg fik chattet lidt med.
Hilsen CV 71
Re: Tak for chat, webby
Ja det virkede perfekt.
Lad os forsætte med det.
/John
Lad os forsætte med det.
/John
re:Tak for chat, webby
Nu er vi jo ikke mere end 500 - 600 medlemmer, så man kan ikke forvente at der er nogen hele døgnet. Derfor vil der nok være mange der logger på uden at der er nogen, og så bliver man hurtigt træt af det. Men hvis man nu havde nogle tidspunkter på døgnet, hvor man var sikker på at kunne møde nogen f. eks 20:00 og 22:00 eller andet, så kunne man logge på hvis man havde brug for det. Og ellers på andre tider, men uden garanti for noget.
Det tror jeg ville være mere passende.
Det tror jeg ville være mere passende.