CCD-nyt - la" os være lidt konstruktive...

Alm. snak
(udmeldt) Jesper Krarup

CCD-nyt - la" os være lidt konstruktive...

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 2. sep 2007, 16:11

Der er megen snak om CCD-nyt og den nye løsning med klubladet - lad os slå koldt vand i blodet, så får vi nok en forklaring på hvad og hvorfor.

Både David og bestyrelsen er fornuftige mennesker, så jeg véd godt at de har valgt den løsning der alt i alt er den bedste - dummere er ikke.... >;o)

Lad os istedet huske på at med redaktør tjansen lagt 'ud af huset', bliver bladet mere afhængigt af os medlemmers bidrag. Den nye redaktør kan formentligt ikke lige bikse en artikel sammen om klubaktiviteter o.lign., han har ikke den samme dedikation til (gratis) at anvende timer hver måned på at kratte indlæg sammen, osv., osv.
Som medlemmer skal vi derfor få lavet nogle indlæg til bladet - 'do the walk instead of doing the talk' - og som bestyrelse skal I finde måder at sætte mere fokus på pligten til at levere indlæg, f.eks. for at blive medlem osv.

Så hvis vi forsyner bladet med indlæg, kan vi se frem til at nyde det i nyt og sikkert smukkere layout end os gamle eks-redaktører nogensinde vil kunne lave - det bliver da dejligt!!!

... og så lige til sidst:
Istedet for at fable om 'skjulte dagsordener' og mellem linierne om bestyrelsens modstand mod frivillig hjælp (i sig selv en vanvittig tanke, bestyrelsen er travle mennesker som vil ELSKE at få hjælp), så drop redepisseriet - og kom istedet med helt konkrete tilbud om hjælp.
Karsten, hvad er det du vil hjælpe med, men som bestyrelsen har en skjult dagsorden om at få syltet totalt?
Har du f.eks. tilbudt, ...
... at levere et indlæg til hvert nummer af bladet?
... at bistår ny redaktør med at skrabe indlæg sammen fra medlemmerne?
... at tage ansvaret for at motivere nye medlemmer til at indsende præsentation?
... at sørge for at emballere og forsende bladene til medlemmerne?
... at tage to år som redaktør for bladet?
... at..., eller at..., eller at...?
Du har formentligt ikke foreslået noget som helst, men prøv - et seriøst, gennemtænkt forslag bliver altså ikke afslået.

Med håb om et godt blad fremover,

Jeres udsendte medlem i Lincolnshire

karstenhorn

Re: CCD-nyt - la' os være lidt konstruktive...

Indlægaf karstenhorn » 2. sep 2007, 16:46

Der hvor jeg kommer fra har jeg lært at lave et ordentligt forarbejde inden man begynder at anklage andre - Det er tilsyneladende ikke noget du gør så meget i!

Hvis du ellers kigger tilbage i mine indlæg her på forum vil du kunne se at jeg har tilbudt følgende:

...Medhjælp til Redaktør
...Tekniske artikler
...Nyt forum til klubben hvor man ikke stadig skal indsætte 'tags' for f.eks. at skrive i kursiv

Jeg har på INTET tidspunkt hørt noget fra klubbens bestyrelse vedrørende disse tilbud og det opfatter jeg da klart som om at man ikke har brug for hjælp.

Hvordan ville DU have det med at blive gået som Redaktør for derefter at få det tilkendegivet i fuld offentlighed - Er det en fair behandling af en person der, mig bekend, faktisk startede denne klub??

Med ovenstående in mente, vil jeg gerne at tonen for fremtiden bliver holdt på et sobert niveau når mit navn indgår - Jeg forholder mig udelukkende til fakta og som aktiv betalende medlem er mine synspunkter vel lige så meget værd som alle andre medlemmer - Eller er de?

Mvh
Karsten Horn

Gæst

Indlægaf Gæst » 2. sep 2007, 17:21

Jo - hr Karsten dine synspunkter er lige så meget værd som andres. Men det er jo så let at slynge en masse fine ord ud. Det forkommer mig at du for 3/4 år siden tilbød at lave en artikel om skift af noget bremseværk med billeder til hjemmesiden. Den venter jeg da stadig på...

Lysmand

Indlægaf Lysmand » 2. sep 2007, 17:28

Undskyld jeg blander mig, men David Skriver dette i et andet indlæg:

'Hej Erik,

du kan bare skrive det på fora, det tåler vel dagens lys :-)

Mvh David'

Jeg kan ikke rigtig se hvad problemet er, David har da også flere gange meldt ud at han kun har taget tjansen, til der kom en anden som ville. Og iøvrigt tak for dette David, jeg synes da bladet er blevet meget flottere og du er personligt kommet med mange gode artikler til CCD nyt.

Jeg mener ligesom Jesper at alle burde koncentrerer sig om at skrive et indlæg til bladet, men vent endelig til det sidste nummer, for det dur ikke der kommer for meget konkurrence til mit indlæg i det næste blad, tænk sig hvis jeg ikke vandt de nemmeste tjente 500kr.!

Forsat god søndag - Sikke et vejr, godt man ikke pt har en Corvette.
/Thomas..

Martedal

re:CCD-nyt - la' os være lidt konstruktive...

Indlægaf Martedal » 2. sep 2007, 17:51

Som altid er komunikation roden til alt godt og ondt.

En tråd på forum der godt og tydeligt havde forklaret at David villigt havde givet tjansen videre havde da været smart.

Jeg sad lige som Karsten og tænkte 'hvad faen'.. når det ser ud som om at beslutningen er taget hen over hovedet på David.

Med det sagt, så endnu en tak til David for arbejdet med CCD-Nyt, det har været et fedt blad at modtage.

Martedal out

karstenhorn

Indlægaf karstenhorn » 2. sep 2007, 18:28

Hej Bjarne

Det var nu planen at det skulle publiceres i klub bladet her i den nærmeste fremtid sammen med en artikel om hvordan man laver sit Steeroids kit færdigt. Jeg havde egentlig også planer om et par andre tekniske artikler.

For øvrigt, hvad hjælper det at skrive til Webmaster når man får denne besked returneret:

-----------
MailEnable: Message could not be delivered to some recipients.
The following recipient(s) could not be reached:

Recipient: [SMTP:bjarne@dsa-net.dk]
Reason: Remote SMTP Server Returned: 554 5.7.1 : Recipient address rejected: Please see http://www.openspf.org/why.html?sender=khorn%40mail.dk&ip=81.7.129.66&receiver=dyrup.dsa-net.dk

Message headers follow:

Received: with MailEnable Postoffice Connector; Sat, 01 Sep 2007 17:58:24 +0200
Received: from pfepb.post.tele.dk () by ns1.concor.dk with MailEnable ESMTP; Sat, 01 Sep 2007 17:58:23 +0200
Received: from KarstenHornPC (0x57367cf4.vgnxx8.adsl-dhcp.tele.dk )
by pfepb.post.tele.dk (Postfix) with ESMTP id 77618A50037
for ; Sat, 1 Sep 2007 17:57:30 +0200 (CEST)
From: 'Karsten Horn'
To:
Subject: =?iso-8859-1?Q?Vedr=F8rende_Spontan_m=F8der_i_Nordjylland?=
Date: Sat, 1 Sep 2007 17:56:07 +0200
Message-ID: <000601c7ecb0$9cb38b40$d61aa1c0$@dk>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
boundary='----=_NextPart_000_0007_01C7ECC1.603C5B40'
X-Mailer: Microsoft Office Outlook 12.0
Thread-Index: AcfssJs93La2zo5qQWiCwCYNIad9tQ==
Content-Language: da
-----------

Mvh
Karsten Horn

(udmeldt) Jesper Krarup

Re: re:CCD-nyt - la' os være lidt konstruktive...

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 2. sep 2007, 18:33

He-he, det er da dejligt man kan sætte sindene lidt i kog!!!

... men vi skal huske at være konstruktive, here goes:

- Tidlig info på siden om redaktørskifte havde været dejligt, min pointe er bare at vi som udgangspunkt skal tro på at bestyrelsen og David har valgt bedste løsning - og at vi vil få det bekræftet når (den lidt forsinkede) information kommer ud.
Bestyrelse, det skal der vist gøres noget ved snart, ikke??

- Jeg må tage mine ord i mig, Karsten, det er hermed gjort....
Jeg ser frem til at se dine hidtil afviste tekniske artikler i næste nummer af bladet, godt gået....
Den nye redaktørs data er tilgængelige, han tager med kyshånd imod hjælp er jeg sikker på.
Hjælpens form skal måske aftales med bestyrelsen inden henvendelse til ny redaktør, lad os høre hvad det bliver til....
Den med at hjælpe med fora er mere tricky, det kan være vanskeligt at have to til at administrere/vedligeholde et site - men super at du har tilbudt det....

Med venlig hilsen herovre fra - og at få en leverandør med fremtidige indlæg til bladet var da sæbeøjet værd...

Gæst

Indlægaf Gæst » 2. sep 2007, 19:04

Det er lidt kringlet at forklarer, men..
Du bruger din egen mailserver, alså den hvorpå du har dine mails som afsender pfepb.post.tele.dk til at sende til ns1.concor.dk som skal viderende til bjarne@dsa-net.dk. Det kan du ikke, da ns1.concor.dk er spærret for 3. parts mails. Dette har noget at gøre med spammails, da man derved kan bruge da ns1.concor.dk som afsender for spam. Sådan er det med de fleste mailserver.

Går du derimod direkte ind på vor side og sender derfra er der intet ivejen.

Gæst

Indlægaf Gæst » 2. sep 2007, 19:14

Skulle denne side i grunden ikke handle om biler .....

karstenhorn

Indlægaf karstenhorn » 2. sep 2007, 19:54

Jeg sendte såmend bare til den mail addresse som er webmaster@club-corvette.dk At du så ruter videre til din private mail ændrer vel ikke på faktum. Hvis din personlige mail server ser TDC som spam så ved jeg snart ikke.

Du kan slette disse 3 indlæg når du har læst dem...........

Til sidst men ikke mindst 'Hr Bjarne', hvad med at lære at kommunikere på en høflig måde, jeg finder din nedladenhed aldeles utåelig og som bestyrelsesmedlem har du et særlig ansvar.

Vi ses til generalforsamling, så kan vi jo diskutere videre der uden at 'støje' her i forum!

Mvh
Karsten Horn

Tilbage til "Generelt forum"