Jeg har fået en personlig mail i min postkasse, som jeg ikke kan åbne når jeg klikker på den.Virker systemet ikke, eller er det mig som ikke kan finde ud af det.Det burde jo være ganske lige til.
Hilsen Niels
personlig postkasse
re:personlig postkasse
Hvis den ligger i din indbakke, så skulle du kunne åbne den. Hvis den ligger i din udbakke kan du ikke.
Systemet virker på den måde at dem du sender, kan du se i din udbakke indtil modtageren åbner den. Så kan du se at den har været læst, indtil modtageren sletter den. Først da forsvinder den fra udbakken.
Systemet virker på den måde at dem du sender, kan du se i din udbakke indtil modtageren åbner den. Så kan du se at den har været læst, indtil modtageren sletter den. Først da forsvinder den fra udbakken.
Hej,
Den personlig mail jeg har sendt til dig Niels, står i min udbakke som 'ikke åbnet'
Og den mail du har sendt til mig, kan jeg heller ikke åbne.
Den personlig mail jeg har sendt til dig Niels, står i min udbakke som 'ikke åbnet'
Og den mail du har sendt til mig, kan jeg heller ikke åbne.
Mystisk, jeg har sendt flere som både er læst og slettet. I er klar over der skal klikkes på teksten og ikke på kuverten.
Jeg ser lige imorgen tidlig om der er et problem!
har lige opdaget fejlen, om to minutter kan i åbne, - SORRY! Var kommet til at 'blande' to forskellige winduer i en redigering af filen.
Jeg ser lige imorgen tidlig om der er et problem!
har lige opdaget fejlen, om to minutter kan i åbne, - SORRY! Var kommet til at 'blande' to forskellige winduer i en redigering af filen.
Re: personlig postkasse
Tak skal du ha Bjarne. [;)] Niels
Hej Bjarne,
Er der mulighed for at kunne se, om man har fået personlig mail? (uden at gå ind i postkassen)
/John
Er der mulighed for at kunne se, om man har fået personlig mail? (uden at gå ind i postkassen)
/John