Thisted .... øøøøøøhhh
Thisted .... øøøøøøhhh
Hvad blev der af Thisted i Træfkalenderen - er det aflyst...???? [:|]
Re: Thisted .... øøøøøøhhh
Nej Nej Knud. Kom endelig, men vi har det luksusproblem at vi er 'fully booked ',
og da sidste frist for tilmelding er overskredet (24-08-07) er invitationen blevet fjernet, for ikke at give falske forhåbninger.
Mvh
Allan
og da sidste frist for tilmelding er overskredet (24-08-07) er invitationen blevet fjernet, for ikke at give falske forhåbninger.
Mvh
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
-
Hej Jonna og Allan
Kanon at høre at tilmelding er gået over forventning. Vi glæder os til efterårsmønstring om 3 uger.
MVH
LISE OG STEFFEN
Kanon at høre at tilmelding er gået over forventning. Vi glæder os til efterårsmønstring om 3 uger.
MVH
LISE OG STEFFEN
Hej Allan.
Hvor er det ærgeligt at det lige skulle falde sammen med den dag jeg runder.!
Skulle I få lyst til at cruise forbi garagen i Hald, skal I være velkommen, det kunne da være I trængte til at få en kop øl.?
/Thomas..
Hvor er det ærgeligt at det lige skulle falde sammen med den dag jeg runder.!
Skulle I få lyst til at cruise forbi garagen i Hald, skal I være velkommen, det kunne da være I trængte til at få en kop øl.?
/Thomas..
re:Thisted .... øøøøøøhhh
Hej
Ang.Thisted Træf! Var det lørdag d.15.9.07?? Jeg var vist lidt for sløv mht. at få det printet ud. Men syntes i øvrigt, at det er lidt træls, at det bliver taget, af kalenderen. Kan man ikke tilføre, - 'nu er senseste tilmelding overskredet'!? Dermed kan medlemmer og andre, stadig følge div. aktiviteter.
Vh.
Tomas
Ang.Thisted Træf! Var det lørdag d.15.9.07?? Jeg var vist lidt for sløv mht. at få det printet ud. Men syntes i øvrigt, at det er lidt træls, at det bliver taget, af kalenderen. Kan man ikke tilføre, - 'nu er senseste tilmelding overskredet'!? Dermed kan medlemmer og andre, stadig følge div. aktiviteter.
Vh.
Tomas
-
Ja, det er rigtigt, det kunne jo være at nogle havde lyst til at kigge forbi, uden at deltage i hele arrangementet, så på med annoncen igen.
Er der forøvrigt plads til flere hvis det er uden overnatning Jeg har nemlig lige skaffet Hotelværelse til Otto og Mirjana.
Hvor mange biler er tilmeldt
Hilsen Flemming.
Er der forøvrigt plads til flere hvis det er uden overnatning Jeg har nemlig lige skaffet Hotelværelse til Otto og Mirjana.
Hvor mange biler er tilmeldt
Hilsen Flemming.
-
Hej Thomas
Det skal du ikke være ked af 40 år er ingen alder, og jeg ved af erfaring, at det ikke gør ondt
MVH
Postmand
Det skal du ikke være ked af 40 år er ingen alder, og jeg ved af erfaring, at det ikke gør ondt
MVH
Postmand
Må jeg være fri, jeg blive da kun 20, eller skal vi mødes på halvvejen. [;)]
-
Hej Thomas
Det er så ok, når det nu er dig.
Du kan jo kigge forbi Thisted i ponybilen, hvis du keder dig, så jeg kan se den.
MVH
STEFFEN
Det er så ok, når det nu er dig.
Du kan jo kigge forbi Thisted i ponybilen, hvis du keder dig, så jeg kan se den.
MVH
STEFFEN