Det var en stor dag i dag. Var hos told og skat, og blev glædelig overrasket over at slippe med 29.000kr i afgift for min vette fra 69, havde regnet med ca. 37.000kr.Til motorkontoret og få pladerne på og så ud at køre med forsikringen i på plads! Ned med galechen og ud af de små veje-herligt.
US-Pitstop/Michael Brems havde gjort bilen klar til syn, og den kom glat igennem uden anmærkninger.Den har fået 4 nye dæk, bremser ordnet, bremserør nye, ny udstødning og lavet lidt ved kardangen.Den kører nu rigtig godt, og ligger fint stabilt på vejen igen.Herligt at bilen blev færdig nu, da sommeren kommer nu.Håber at komme med til træffet på Djursland.Hilsen Niels
så fik jeg den på plader
Re: så fik jeg den på plader
Super Niels . Tillykke.....igen et tegn på at afgifterne er nedad gående ligesom dollar´n
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
Hej Niels
Gjorde du noget særligt for at få den forholdsmæssigt lavere afgift? (Normalt anslåes en 69´er jo til 36-37K)? Jeg skal nemlig have min 69´er igennem i efteråret...
Hvilken afdeling af Skat brugte du?
Gjorde du noget særligt for at få den forholdsmæssigt lavere afgift? (Normalt anslåes en 69´er jo til 36-37K)? Jeg skal nemlig have min 69´er igennem i efteråret...
Hvilken afdeling af Skat brugte du?
Tillykke Niels, det var jo dejligt at det gik så glat, nu ved du så hvad du skal bruge indholdet af sparegrisen til, de næste mange år.
Lykkemark
Hej Niels
Tillykke med nr pladerne, 29000kr lyder ok, er det en SM/BB? har selv en BB hvor jeg har fået oplyst en afgift på 36000kr.
Mvh
Kim
Tillykke med nr pladerne, 29000kr lyder ok, er det en SM/BB? har selv en BB hvor jeg har fået oplyst en afgift på 36000kr.
Mvh
Kim