Hej medlemmer,
Jeg har lige brug at høre jeres mening om bladet, da jeg bruger ret lang tid på det og det er et ret stort frivilligt arbejde som jeg gerne gør. Men dele af bestyrelsen mener at bladet skal udkomme uden farver(på nær forside/bagside) da det er dyrere at trykke det med farver, jeg kender ikke prisforskellen. Så jeg vil lige høre jeres mening, det er jo jer som betaler, skal vi have farver eller ej?
Øvrige kommentarer og forslag modtages kærkomment.
Erbødigst redakøren
Klubblad.
Re: Klubblad.
Syntes da der skal farver på David, men budgettet bestemmer jo i sidste ende..
Har du nogen sinde set MCD bladet ? Flottere kan det ikke gøres, prøv evt at kontakt redaktøren der, måske der kan trækkes på nogle kontakter til trykkeri m.v.
/Claus
Har du nogen sinde set MCD bladet ? Flottere kan det ikke gøres, prøv evt at kontakt redaktøren der, måske der kan trækkes på nogle kontakter til trykkeri m.v.
/Claus
-
Det er nu ikke helt sandt, at bestyrelsen kun ønsker farver på for- og bagside. Der er råd til mange flere farvesider, men for at holde prisen på et rimeligt leje, mener vi at flere sider af administrativ karakter, sagtens kan printes i S/H.
Bestyrelsen vil tage dette spørgsmål op på næste bestyrelsesmøde.
Vettehilsen
Claus
Bestyrelsen vil tage dette spørgsmål op på næste bestyrelsesmøde.
Vettehilsen
Claus
Hvad sker der ??? En klub i medlems fremgang, hvor bladet er en væsentlig faktor for mange medlemmer må ikke gå tilbage . Bladet idag skal sprudle af corvetter i farver ,billeder fra træf o.l. , og ikke pakkes tilbage til den spæde start . Istedet bør energien bruges på at støtte bladsmøren det man kan , hvad angår indlæg til bladet . evt. en bladsmører mere , hvis David ønsker det ? klubbens regnskab er jo fornuftigt....så
Corvetterne findes jo i mange fede farver, så det skal bladet da efter min mening også fortsat være. Jeg sætter endvidere stor pris på det arbejde der lægges i at lave bladet -så tak for det.
Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
Er ganske enig i de mange kommentarer om, at klubbladet tager sig bedst ud med så mange farverige sider som muligt. Selvfølgelig kan der være enkelte sider af administrativ karakter, hvor farve er unødvendig, men i det store hele tror jeg, at vi får det fedeste klubblad, hvis farven er på.
Samtidig skal nok også huskes, at medlemmerne er spredt over et stort geografisk område - nogen passive og andre aktive. Klubbladet er dét bindeled, der binder os alle sammen i én klub, så det er enormt vigtigt, at bladet ikke bliver et 'overset tilsætningsstof' men derimod en grundlæggende råvare. Redaktørarbejdet i mindre frivillige foreninger er stort, omfattende og ofte utaknemmeligt - så det er vigtigt, at vi ikke glemmer at påskønne indsatsen.
Jeg vil derfor til enhver tid stemme på farvetryk, og skulle det belaste vores ellers ret fine regnskab for meget, så giver jeg hellere en 50´er mere om året i kontingent.
Mvh. Anders
Samtidig skal nok også huskes, at medlemmerne er spredt over et stort geografisk område - nogen passive og andre aktive. Klubbladet er dét bindeled, der binder os alle sammen i én klub, så det er enormt vigtigt, at bladet ikke bliver et 'overset tilsætningsstof' men derimod en grundlæggende råvare. Redaktørarbejdet i mindre frivillige foreninger er stort, omfattende og ofte utaknemmeligt - så det er vigtigt, at vi ikke glemmer at påskønne indsatsen.
Jeg vil derfor til enhver tid stemme på farvetryk, og skulle det belaste vores ellers ret fine regnskab for meget, så giver jeg hellere en 50´er mere om året i kontingent.
Mvh. Anders
-
Jeg er helt enig i, at klubbladet skal fortsætte med farver. Hvad er bestyrelsens begrundelse for S/H? Selvom de fleste er røde, har jeg på div. træf konstateret, at rød ikke bare er rød :-)
Med den medlemstilgang der er, kan det da ikke være økonomien, der er rpoblemet, og hvis det er, så må vi jo krybe til lommerne og give noget mere.
Laqd os få en debat her på siden, og måske en afstemning, kan det lade sig gøre webmaster?
MVH
STEFFEN
Med den medlemstilgang der er, kan det da ikke være økonomien, der er rpoblemet, og hvis det er, så må vi jo krybe til lommerne og give noget mere.
Laqd os få en debat her på siden, og måske en afstemning, kan det lade sig gøre webmaster?
MVH
STEFFEN
-
Som andre også skriver, synes jeg at bladet er en vigtig ting og det tager sig bedre ud i farver, såfremt det kan forsvares økonomisk. Stor tak for det frivillige arbejde bag bladet herfra ihvertfald 

Hej Jeg holder også på at bladet skal være så farverigt som muligt ( godt arbejde du laver David ) er også villigt til at betale 50 kr mere i kontigent.
Mvh Kim
Mvh Kim

-
David du laver et rigtigt godt stykke arbejde med bladet, og jeg tror at mange af os ser frem til at bladet kommer. Med hensyn til at bladet skal udkomme i S/H på grund af penge, kommer jeg til at tænke på, om bladet nok ikke ville være så spændende at læse. Jeg synes det er kanon at artiklerne er kryderet med flotte billeder af vores biler. Derefter spekulerer jeg på om der virkelig er modstand mod en evt. Kontingentstigning hvis det er det der er problemet. Jeg mener vi roder, og ofre 10.000 vis af kroner, nogle meget mere på vores vette projekter rundt om i landet, så mon ikke der skulle være råd, -og vilje til en stigning på en flad 50'er.
Niels
Niels