Duntov Motors.
Duntov Motors.
Hej. Jeg har ordret og betalt (via pay-pal) et 3.08 bagtøj fra Duntov Motors til levering via ShopUSA. Det er nu en måned siden at jeg både har bestilt og betalt og de har stadig ikke shippet det, så jeg begynder at blive nervøs for om de overhovedet har tænkt sig at sende det. Jeg er i mailkontakt med Jason fra Duntov som skrev at det var lige ved at være "ready" for over en uge siden. Jeg har bestilt fra Duntov Motors fordi andre tilsyneladende har gode erfaringer med dem. Er der nogle der har erfaringer med leveringstid fra Duntov, og evt. med hvem hos Duntov man skal henvende sig til for at det går lidt hurtigere? Mvh Lars
Thja - det ligner dem
Thja - det ligner dem godt nok. Havde samme problem med et par svinarme for nogen tid siden. De lovede og lovede, der kom først skred i sagerne da jeg mailede direkte til Alan. Den kontor "lady" de har, er meget langsom, for ikke at sige uvillig til at svare på spørgsmål. Det skal nok komme, det skal du ikke være nervøs for, det er et for stort firma til at de tør begynde at lave "kunster", det er bare iriterende at de lover en masse de ikke kan holde.
-
Hej. Jeg har ordret og
Hej. Jeg har ordret og betalt (via pay-pal) et 3.08 bagtøj fra Duntov Motors til levering via ShopUSA. Det er nu en måned siden at jeg både har bestilt og betalt og de har stadig ikke shippet det, så jeg begynder at blive nervøs for om de overhovedet har tænkt sig at sende det. Jeg er i mailkontakt med Jason fra Duntov som skrev at det var lige ved at være "ready" for over en uge siden. Jeg har bestilt fra Duntov Motors fordi andre tilsyneladende har gode erfaringer med dem. Er der nogle der har erfaringer med leveringstid fra Duntov, og evt. med hvem hos Duntov man skal henvende sig til for at det går lidt hurtigere? Mvh Lars
Den kontordame de havde dengang jeg købte mit 3,08 bagtøj var garanteret værre end hende der er der nu.
Jeg fik dog et fint bagtøj efter nogen tid.

C3
Hej. Tak for de beroligende
Hej. Tak for de beroligende ord. Jeg har netop modtaget en mail med tracking nummer, så nu er det afsendt. Det hjalp med en lidt skarpere formuleret mail. Så nu venter jeg bare på at modtage et fint bagtøj som Jan/C3 tidligere har oplevet. Jeg får det iøvrigt leveret til Virginia Beach/ShopUSA. Efter formand Lykkemarks skriverier om ShopUSA har jeg også fået lyst til at teste dem. Hvis alt går glat vil jeg flittigt benytte ShopUSA fremover. Med bagtøjet får jeg nye gummiophæng til crossmember´en. Ved afmontage af det gamle opdagede jeg at der slet ikke var gummiophæng men istedet nogle meget fine aluskiver. Jeg ved ikke helt hvad den forrige amerikanske ejer har tænkt på da han lavede dette, men jeg håber på at de nye ophæng samtidigt løser nogle vibrationsproblemer....Mvh Lars
-
Hej. Tak for de beroligende
Hej. Tak for de beroligende ord. Jeg har netop modtaget en mail med tracking nummer, så nu er det afsendt. Det hjalp med en lidt skarpere formuleret mail. Så nu venter jeg bare på at modtage et fint bagtøj som Jan/C3 tidligere har oplevet. Jeg får det iøvrigt leveret til Virginia Beach/ShopUSA. Efter formand Lykkemarks skriverier om ShopUSA har jeg også fået lyst til at teste dem. Hvis alt går glat vil jeg flittigt benytte ShopUSA fremover. Med bagtøjet får jeg nye gummiophæng til crossmember´en. Ved afmontage af det gamle opdagede jeg at der slet ikke var gummiophæng men istedet nogle meget fine aluskiver. Jeg ved ikke helt hvad den forrige amerikanske ejer har tænkt på da han lavede dette, men jeg håber på at de nye ophæng samtidigt løser nogle vibrationsproblemer....Mvh Lars
Så har du jo lidt tid til at få crossmember sandblæst, galvanisret og lakeret:

Hvad angår aluskiver - det er vel ikke de her: (øverst til højre)

De blev eftermontere for at 'fange' crossmemberen hvis den skulle slide sig løs af gummiophængene. De sidder kun med flige, der kan åbne sig.
C3
Hej C3. Min crossmember er
Hej C3. Min crossmember er faktisk rigtig flot ligesom resten af undervognen. Den er blevet gennemrenoveret på et tidspunkt af den forrige ejer i US, som dog har valgt nogle "underlige" løsninger visse steder. Nej det er ikke de viste aluskiver. Jeg har faktisk overvejet at købe nogle magen til hos FM eller Ecklers nu når jeg er igang. Der er sat nogle fine drejede aluskiver ind istedet for gummiophængene således at crossmemberen er boltet direkte på rammen uden dæmpning. Ikke underligt at jeg oplever vibrationer ved høje omdrejninger. Mvh Lars. PS Mit bagtøj er nu i Nashwille så det er på vej.
Ja Lars, det er lidt
Ja Lars, det er lidt sjov at følge sin vare med trackingnummeret og så sætte byerne ind på Google maps. Min fjeder rejste 1938 km fra den 20 januar til den 22 januar hvor den landede hos ShopUsa, og idag fik jeg en mail derfra der fortalte at den landede på Falster 1. Februar. Det er 11 dage fra ordreafgivelse, det er da flot. Man skal bare sørge for at registrere sin vare ligeså snart man har bestilt den, med faktura og det hele, så går det glat.
Lykkemark
ps. turen læses fra neden:
VIRGINIA BEACH, VA, US 01/22/2010 8:59 A.M. DELIVERY
01/22/2010 4:48 A.M. OUT FOR DELIVERY
01/22/2010 3:56 A.M. DESTINATION SCAN
01/22/2010 3:55 A.M. ARRIVAL SCAN
RICHMOND, VA, US 01/21/2010 11:39 P.M. DEPARTURE SCAN
01/21/2010 5:47 P.M. ARRIVAL SCAN
JACKSONVILLE, FL, US 01/21/2010 7:52 A.M. DEPARTURE SCAN
01/21/2010 12:24 A.M. ARRIVAL SCAN
CLEARWATER, FL, US 01/20/2010 8:15 P.M. DEPARTURE SCAN
01/20/2010 7:00 P.M. ORIGIN SCAN
US 01/20/2010 4:31 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED
Lykkemark
ps. turen læses fra neden:
VIRGINIA BEACH, VA, US 01/22/2010 8:59 A.M. DELIVERY
01/22/2010 4:48 A.M. OUT FOR DELIVERY
01/22/2010 3:56 A.M. DESTINATION SCAN
01/22/2010 3:55 A.M. ARRIVAL SCAN
RICHMOND, VA, US 01/21/2010 11:39 P.M. DEPARTURE SCAN
01/21/2010 5:47 P.M. ARRIVAL SCAN
JACKSONVILLE, FL, US 01/21/2010 7:52 A.M. DEPARTURE SCAN
01/21/2010 12:24 A.M. ARRIVAL SCAN
CLEARWATER, FL, US 01/20/2010 8:15 P.M. DEPARTURE SCAN
01/20/2010 7:00 P.M. ORIGIN SCAN
US 01/20/2010 4:31 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED
Hej. Så fik jeg endeligt
Hej. Så fik jeg endeligt mit bagtøj fra Duntov samt nye gummiophæng til crossmemberen. Det stod foran garageporten torsdag da jeg kom hjem fra arbejde. Det ser fint ud. En sjov ting er at da jeg skulle checke udvekslingen ved at dreje på det opdagede jeg at det gamle er et 4.11:1 bagtøj (jeg troede det var 3.70:1), så det bliver noget af en forandring at gå til 3.08:1. Ellers må ShopUSA sige at have bestået hvorimod Duntov har været lidt langsomme. De bliver dog tilgivet hvis bagtøjet kører perfekt. Mvh Lars
- Vedhæftede filer
-
- DSC04742.jpg (96.46 KiB) Vist 7305 gange
Nice. Hvad koster såden en
Nice. Hvad koster såden en svend?
Totalpris incl. told, moms og
Totalpris incl. told, moms og transport via ShopUSA og nye gummidæmpere (144$) er ca. 11.000 kr. Mvh Lars