Hej Alle! Jeg var til toldsyn i dag, og jeg har to problemer jeg skal have klaret for der er godkendt:
1. Den overbremser på baghjulene, hvad gør man ved det...???
2. De ønsker dokumentation for totalvægten, hvor får det det fra...??? Jeg havde vejesedel med, men den dokumentation de efterspørger skal komme fra GM, det er noget med vægten med fuld tank, og to personer i bilen.
Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe ASAP, da jeg gerne vil ud at køre i Påsken.
De bedste Vettehilsner
Sir Thomas #434
HJÆLP!!!
-
Re: HJÆLP!!!
Tjek dette link: http://www.trm.dk/graphics/Synkron-Library/Faerdselsstyrelsen/Dok/Vejledninger/Syn_og_omsyn/kap03.pdf
Tilladt totalvægt for et ikke typegodkendt køretøj fastsættes normalt til den største
værdi, der opfylder gældende bestemmelser for tilladt totalvægt. Totalvægten (i kg)
afrundes til nærmeste hele tal (ved godkendelse før 05.12.05 blev normalt afrundet
til nærmeste med 25 delelige tal).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Køretøjet kan kun godkendes, såfremt følgende betingelser vedrørende tilladt totalvægt
(TT) er opfyldt:
Personbil M2 og M3:
TT ? Tjenestevægt + 71 kg x antal passagerer bilen er indrettet til + 100 kg x bagagerummenes
volumen i m3 + maksimal tilladt belastning af eventuelt koblingspunkt.
For bybus reduceres passagervægten til 68 kg.
Tilladt totalvægt for et ikke typegodkendt køretøj fastsættes normalt til den største
værdi, der opfylder gældende bestemmelser for tilladt totalvægt. Totalvægten (i kg)
afrundes til nærmeste hele tal (ved godkendelse før 05.12.05 blev normalt afrundet
til nærmeste med 25 delelige tal).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Køretøjet kan kun godkendes, såfremt følgende betingelser vedrørende tilladt totalvægt
(TT) er opfyldt:
Personbil M2 og M3:
TT ? Tjenestevægt + 71 kg x antal passagerer bilen er indrettet til + 100 kg x bagagerummenes
volumen i m3 + maksimal tilladt belastning af eventuelt koblingspunkt.
For bybus reduceres passagervægten til 68 kg.