NYT I BILLEDER

Alm. snak
sørensen

NYT I BILLEDER

Indlægaf sørensen » 27. feb 2007, 11:25

Det er nu muligt at slette sine billeder, og udskifte dem.

Det er nu muligt at skrive en tekst under hvert billede.

Det betyder også at den nuværende tekst er flyttet ned under sidste billede, og det går desværre ud over dem der har en hel roman, men det er klart en fordel at kunne skrive under hvert billede, og den underste tekst kan jo deles ud.

Det er hermed også blevet muligt for administrator at slette billeder der intet har med Corvette at gøre, såsom Firehjulstrækkere, familiebilleder, motorcykler o.s.v.

Disse billeder vil blive SLETTET i de kommende dage.

Lysmand

Re: NYT I BILLEDER

Indlægaf Lysmand » 27. feb 2007, 15:07

Hej Bjarne.

Ideen er rigtig god - men der er forskel på den tekst man skriver og den der bliver vist.!?

Se nu min profil, da jeg skrev teksten stod priserne i en fin række under hinanden, men så snart jeg gemmer det, står det hulter til bulter (oversat til dansk = rodet)hvordan får jeg det til at stå pænt.?

/Thomas

Bankmand

Indlægaf Bankmand » 27. feb 2007, 17:15

Bjarne.

Ikke fordi det er aktuelt for mit eget vedkommende, men er der noget der kan dræbe en klub og klubånden ( hvis man kan sige den er i CCD ) er da bureaukrati, restriktioner og love.

* Hvor står det henne at man SKAL have corvette billeder på sin profil?

/Claus

(udmeldt) Jesper Krarup

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 27. feb 2007, 20:30

Hej Bjarne #264,
Du gør et super stykke arbejde med sitet og det vil jeg gerne benytte lejligheden til at takke dig for.

... men derfor kan du jo godt lave en skævert i ny og næ.... 

Boe

Indlægaf Boe » 27. feb 2007, 23:41

Bjarne du holder snitterne fra mit familiealbum, lad lige dit skarpe falkeblik kigge på billede 2 en gang til, og jo, hun har dælme da en kasket på og om minsandten den ikke er fra ccd. BILLEDET ER GODKENDT.

Roald #606

Indlægaf Roald #606 » 3. mar 2007, 13:35

Lige en detajle. Udfylder man alle tekstfelterne under hvert billede på en gang og så trykker gem under det øverste billede, bliver de resterende 4 felter slettet, fandt jeg ud af...

Tilbage til "Generelt forum"