Ja nu er det jo ved at være julxmas, og jeg kunne se i Bilkakataloget at de skulle have 29,95 for 50 stk. æbelskiver. jeg kunne samme dag se at dem ville de have 37,95 for i Brugsen!!! det er da en god fortjeneste og de var enda pakket i samme pose og de havde garanteret ikke engang selv lagt dem i kølemontren:confused:
Hilsen Bondemand:piggy:
æbleskiver
Jamen bondemand, kan det ikke
Jamen bondemand, kan det ikke være fordi at stregkoden er importeret fra fjernøsten?
Det kan selvfølgelig også være fordi at brugsuddeleren skal have mere i posen
Det kan selvfølgelig også være fordi at brugsuddeleren skal have mere i posen
Puhha det er godt man
Puhha det er godt man tjæner så svinsk mange penge at man ikke behøver kede sig selv med sådanne problemer.. For min skyld kunne de koster 500kr pr. pose.
Tsk tsk. Typisk nyrig holdning.
Tsk tsk. Typisk nyrig holdning. :piggy:
Hvis man tænker sådan forbliver man sjældent rig. xmas
Hvis man tænker sådan forbliver man sjældent rig. xmas
Puhha det er godt man
Puhha det er godt man tjæner så svinsk mange penge at man ikke behøver kede sig selv med sådanne problemer.. For min skyld kunne de koster 500kr pr. pose.
men lars hvis de skulle komme op og koste 500 kr. bliver der da ikke råd til glögg for slet ikke at tale om syltetøj at dyppe i !!!:(
Og husk nu at dyppe
Og husk nu at dyppe dem i det rigtige hvide pulver, ellers kommer der sgu gang i julegudstjenesten
men lars hvis de skulle
men lars hvis de skulle komme op og koste 500 kr. bliver der da ikke råd til glögg for slet ikke at tale om syltetøj at dyppe i !!!:(
Vi bruger ikke syltetøj hos os...
Vi har vænnet os til at bruge kaviar. Det smagte forfærdeligt til at starte med, men nu har vi vænnet os til det.
Det er jo ikke specilet fedt at bruge syltetøj nar alle har råd til det.
Vi bruger ikke syltetøj hos
Vi bruger ikke syltetøj hos os...
Vi har vænnet os til at bruge kaviar. Det smagte forfærdeligt til at starte med, men nu har vi vænnet os til det.
Det er jo ikke specilet fedt at bruge syltetøj nar alle har råd til det.
Får i så champegne til, og smager de så ikke lidt af fisk:eek:
Lars hvis du spiste lige
Lars hvis du spiste lige så mange æbelskiver som bondemanden
så havde du også kun råd til syltetøj fra den gamle fabrik,det
vil kun værer Bill Gates der har råd
jule hilsen
ulrik
så havde du også kun råd til syltetøj fra den gamle fabrik,det
vil kun værer Bill Gates der har råd
jule hilsen
ulrik
:piggy:råd pyh Lars er da fra
:piggy:råd pyh
Lars er da fra Sønderjylland han får sk..!!! kun ævelskiver hvis han bliver inviteret ud for så er det jo gratis:rofl:
Bondemand
Lars er da fra Sønderjylland han får sk..!!! kun ævelskiver hvis han bliver inviteret ud for så er det jo gratis:rofl:
Bondemand