Så lykkedes det mig efter mange års drømmeri endelig at købe en C3 fra 1974.
Er gået i gang med at udskifte kabinen.. ( har godt nok erfaret at man ikke får sådan nogle plastic stykker gratis i nakken ;)
men anyway.. vil gerne have syet to nye lædersæder til den og vil høre om der er nogen som kender en saddelmager der kan lave den slags i ern ordentlig kvalitet? og hvor meget skal man regne med at smide for sådan to nye sæder?
mvh lasse
Læderstue
-
Re: Læderstue
Hej Lasse,
Uden at kende priserne for en dansk sadelmager, er jeg ret sikker på at bedste løsning er at købe et komplet kit hos f.eks. Eckler's.
Prøv at checke deres katalog - jeg har selv anvendt dem og pasformen er helt i top.
Uden at kende priserne for en dansk sadelmager, er jeg ret sikker på at bedste løsning er at købe et komplet kit hos f.eks. Eckler's.
Prøv at checke deres katalog - jeg har selv anvendt dem og pasformen er helt i top.
-
Hej Lasse
Uden at lægge hovedet på blokken, så vil jeg tro at det koster en mindre formue i dk, men som Jesper skriver, så kan de købes hos Ecklers, både læder og nyt skum, og det er i en fin kvalitet, jeg har fået til 2 biler, og det har været godt begge gange, så hvis du ikke er bange for at lave det selv og spare lidt mønt så er det da bare at købe det i USA, ellers må du nok ty til en sadelmager.
Hilsen Kenneth
Uden at lægge hovedet på blokken, så vil jeg tro at det koster en mindre formue i dk, men som Jesper skriver, så kan de købes hos Ecklers, både læder og nyt skum, og det er i en fin kvalitet, jeg har fået til 2 biler, og det har været godt begge gange, så hvis du ikke er bange for at lave det selv og spare lidt mønt så er det da bare at købe det i USA, ellers må du nok ty til en sadelmager.
Hilsen Kenneth
Prøv at kontakte Ærlige Bent. En ældre saddelmager, der kan sit kram. Priserne er nærmest latterlige. Bent Raufort 97579096. Jeg kender en del, der har fået lavet læderstuer, mc-sadler.... Og hvergang er kunderne forundret over prisen... Det er noget vi skatteplagede ka' bruge til noget!!!!