Klub tilskud

Alm. snak
Lysmand

Klub tilskud

Indlægaf Lysmand » 30. mar 2006, 10:18

Tilskud til ?Åben garage?

Citat fra CCD forum:

?Vil lige påpege at tilskud ikke gives   til fok som vil på rullefeldt, men tilskudet givet til et arrangement som har til formål at samle medlemmer fra CCD. Arrangementet inbefatter muligheden for at få sin bil på rullefeldt og de vil blive lavet en artikkel til bladet om arrangementet, hvis der ikke kan /bør gives tilskud til dette så kan jeg personligt ikke se hvad der kan/bør gives tilskud til.

Klubbens formål er ikke at have en bugnende bankbog, men at lave arrangemanter som kan bringe medlemmerne sammen og det gøres bland andet ved at give tilskud til ting som Entre, mad/drikkelse ol.

Iøvrigt kan nævnes at tilskuddet er 50 eller 100dkr (kan ikke lige huske det) pr bil og da der er plads til maximum 15biler (der er pt 6tilmeldt) så drejer det sig vist mere om principper end penge.?

Efter dette tænkte jeg, at hvis dette er medlemmernes holdning og ingen protesterede over dette indlæg, hvorfor så ikke søge om tilskud til vores arrangement ?Åben garage?

Så kunne klubben give en bid mad, nu hvor Joan og jeg giver de våde varer.

Vi har jo begge samme hensigt, nemlig at samle medlemmer fra CCD, så det burde jo være en smal sag.!

Mit svar fra bestyrelsen:

?Jeg må desværre meddele dig at ansøgningen omkring tilskud til garagebesøg blev nedstemt på bestyrelsesmødet den 26. Marts 2006.?

Hmmm  ;-)

Thomas..

Gæst

Re: Klub tilskud

Indlægaf Gæst » 30. mar 2006, 10:24

Du skulle have søgt efter tilskud  til 'på stiben' eller til banen i Malmø, - måske bare garagebesøg på sjælland, så havde det garanteret gået igennem!!!! ;)

Christian #384

Indlægaf Christian #384 » 30. mar 2006, 18:22

hov hov....... Inden i kommer for godt igang med mudderkastningen. Der bliver ikke ydet tilskud til f.eks. Social Marathon.... Og det har jeg det fint med. Sandwich og sodavand betaler undertegnede af egen lomme.

Hilsen Christian #384

Gæst

Indlægaf Gæst » 30. mar 2006, 18:57

Det er da for meget, vi bruger vel alle for i mellem 3000-8000 i brændstof alene på at køre rundt i sommer halvåret, hvad fanden betyder en 50 er så, jeg forstår sgu ikke hvad i har gang i.......................... vil man danse må man betale for musikken :-)

Sunfire427

Indlægaf Sunfire427 » 31. mar 2006, 01:04

Er der nogen der kan pege mig i retning af et regnskab for CCD? Det kunne da være interessant at se hvad kontingentet egentligt blev brugt til.

mvh Anders

Piet

Indlægaf Piet » 31. mar 2006, 03:09

Det vil være en god ide at sætte sig ind i reglerne før man udbasunerer ideer, tiltag og ønsker på en måde som KUN kan opfattes negativt og uden respekt for det arbejde som de frivilige bestyrelses medlemmer udfører. En del af de indlæg som er skrevet den sidste tid viser helt klart en manglende forståelse for hvordan bestyrelsen og budgettet fungerer

Forstå mig ret der er intet galt i at fremsætte ønsker om forbedringer, men gør det lige på en sober måde og i det rette forum tak! Insinueringer som dem der bliver lagt for dagen på forummet for tiden er simpelthen uacceptable og kan få den konsekvens at ingen gider røre en finger for at føre klubben videre, personligt er jeg glad for at jeg ikke  stillede op til en bestyrelsespost for den sidste tids inlæg ville have fået mig til at stoppe arbejdet helt og aldeles.

Til orientering  kan jeg fortælle at et bestyrelsmøde ikke er for menige medlemmer, det er hvad generalforsamlingen er til, her kan man fremsætte sine forslag og lade sine meninger blive hørt og få en saglig diskussion om klubbens budget og arrangementer, der kan også fremsættes forslag via brev- dog kan man ikke 'brevstemme'. det er her at klubbens arrangemanter bliver  diskuteret for næste sæson og det er her at  evt tilskud bliver diskuteret.

Det er prisværdigt at der er medlemmer som vil lave arrangemanter (Lysmand) det kan man kun tage hatten af for, men jeg samler altså kasketten op igen når man ikke kan forstå et afslag som bunder i hvorledes foreneningen CCD køres og istedet bliver modtaget som en personlig hetz imod en geografisk del af Danmark, jeg kunne måske godt have ønsket mig at bestyrelsen havde begrundet afslaget mere uddybende, men jeg har ikke set dit brev så jeg ved ikke om der evt stod mere i det.

CCD er vokset eksplosivt de sidste par år og der er kommet mange nye aktive medlemmer  i både Jylland og på Fyn og selvfølgelig gælder der lige regler for alle, og selvfølgelig  er det da fair at man holder generalforsamlinger  disse steder hvis medlemmerne vil møde op, det har længe været sådan at fordelingen i bestyrelsen har været ca 90% sjællændre  hvoffor ved jeg ikke, men mon ikke det er fordi der kun var få kandidater fra de andre dele af Danmark?  De år jeg har været medlem af CCD har der ALDRIG været for mange som har har stillet op til bestyrelsesposter tværtimod har det været en kamp at finde  nogen som ville overtage posterne når nogle ville stoppe, dete r ikke mere end 1 år siden at klubben næsten gik i opløsning fordi der ingen folk var til bestyrelsesposterne!!! men med den ildhu nogle ligger for døren her kan vi jo håbe på en del nye ansigter i bestyrelsen fra vest, det er ikke mere end et par måneder siden at klubben fik ny formand som er fra Jylland.

Til sidst vil jeg lige sige at jeg IKKE er medlem af bestyrelsen og ovenstående er mine meninger helt og aldeles, så man skal på ngen måde se det som en udmelding fra CCD's bestyrelse eller andre.

Tilbage til "Generelt forum"