hvis nogen skulle forvilde sig til det skønne odsherred i påsken, så hold øjne og ører stive - der er god chance for at jeg er ude og fyre den af.
fik synet i går - derefter til Tåstrup til endelig vurdering, fik lov at lægge 36.285,- cool cash.
i formiddag kl.10,00 i kø på motorkontoret i Holbæk - hjem og skrue nummerplader på - hvor meget længere kan man nå !!!
en glad mand :-)))))
Re: en glad mand :-)))))
Hej Christian
Tillykke med pladerne, så må vi jo nok hellere holde oz væk fra odsherred det næste lange stykke tid:-)(ikke at det bliver noget problem, kommer fra fyn) Da vi andre jo også gerne skulle ud at nyde vores egne nye plader her i påsken...
Morten
Tillykke med pladerne, så må vi jo nok hellere holde oz væk fra odsherred det næste lange stykke tid:-)(ikke at det bliver noget problem, kommer fra fyn) Da vi andre jo også gerne skulle ud at nyde vores egne nye plader her i påsken...
Morten
-
Hej Christian
Et stort tillykke med pladerne. Jeg er også hjemme i påsken . De lover jo godt vejr på lørdag. Der vil jeg sikkert også være ude at køre. Holbæk er jo ikke så langt væk fra dig så hvis du er ude køre. Så kom en tur til Holbæk. Vi har jo en hovedgade, vi kunne vise vores hvide corvetter.
Med venlig hilsen
Micael Bruun
Et stort tillykke med pladerne. Jeg er også hjemme i påsken . De lover jo godt vejr på lørdag. Der vil jeg sikkert også være ude at køre. Holbæk er jo ikke så langt væk fra dig så hvis du er ude køre. Så kom en tur til Holbæk. Vi har jo en hovedgade, vi kunne vise vores hvide corvetter.
Med venlig hilsen
Micael Bruun
-
Hej Christian, Claus og Thomas.
Tillykke med jeres nummerplader.
Underlig fornemmelse ikke? Det er som om vetten pludselig kører meget bedre.
Vi glæder os til at se jeres biler på diverse træf.
Hilsen Flemming.
Tillykke med jeres nummerplader.
Underlig fornemmelse ikke? Det er som om vetten pludselig kører meget bedre.
Vi glæder os til at se jeres biler på diverse træf.
Hilsen Flemming.
-
Hej Christian og Morten !
Rigtig mange gange tillykke med pladerne... Jeg er simpelthen skide misundelig... Men min tid kommer forhåbentligt snart... Rigtig god påske...
Mv8h
Sonne
Rigtig mange gange tillykke med pladerne... Jeg er simpelthen skide misundelig... Men min tid kommer forhåbentligt snart... Rigtig god påske...
Mv8h
Sonne
Tillykke............
Vi glæder os til at se dig til et af vores søndagstræf i Karrebæksminde.
hilsen
Per
Vi glæder os til at se dig til et af vores søndagstræf i Karrebæksminde.
hilsen
Per
Hej christian du skriver at du kørte til Tåstrup for at betale afgift,kunne du ikke bare køre til Kalundborg?? det har jeg tænkt mig for jeg bor imellem Holbæk og Kalundborg