træf-kølervinge

Alm. snak
Allan#271

træf-kølervinge

Indlægaf Allan#271 » 27. mar 2006, 19:50

Nogen der ved hvor man kan fremskaffe en sådan ? Evt. fra en corshe , og gerne i original # pose.... Lad høre

Allan

Christian #384

Re: træf-kølervinge

Indlægaf Christian #384 » 28. mar 2006, 19:20

Jeg tror jeg ved hvad det er.....:-) Jeg mødte i hvert fald en mand, her den anden dag. Som gik rundt med en kølervinge og en kølervingeshims ()&???? i en plastikpose. Da jeg spurgte ham hvad han skulle med den, mumlede han et eller andet om at den da var rar at have med. Jeg prøvede at forstå ham, men han talte med italiensk accent, så jeg opgav efter et kvarters tid. Nu er han tilbage på institutionen, hvor der er proffesionel hjælp og pleje....

Nillerdrengen. #531

Indlægaf Nillerdrengen. #531 » 28. mar 2006, 19:31

En 'træf-vinge' bruges til en gang hotspotsiplloppendytcarracingundertheredstoplys.

Ta´den venner.

Niels

Great White

Indlægaf Great White » 29. mar 2006, 00:19

Deep undercover !!!!

Dette bliver indenfor klubbens 5 ( pentagon ) vægge !

Min Vette deler værksted sammen med en tysk produceret bil uden køler, - det er noget underligt noget. Det ligner ikke tysker at glemme noget : Ordning Muss Sein !!

Jeg husker ikke hvad den hedder, men så vidt jeg husker rimer det på Corsche.

Motoren er netop taget ud af karossen og der er en masse aluminiumhimstregimser på den, det ligner forstærkerdelen på min AC-Delco radio i Corvetten, - måske derfor det hedder 'Corsche' ?

Skal jeg nappe et par kølerribbe af og tage dem med til omdeling blandt True American Believers næste gang jeg er i selskab med nogle fra vores klan ???

Sharp Vette Greetings :

Great White/475/Jørn

Tilbage til "Generelt forum"