Termostat
Re: Termostat
Jo det er lige i overkanten, som du selv skriver så er en 180 som regel fint.
Re: Termostat
90 grader er rigeligt lavt, motoren laver flest heste ved omkring 100 grader, hvis den kører for koldt er den ikke nær så effektiv. Men det kræver selvfølig at kølersystemet er tip top.
Re: Termostat
2004-2006 corvetter kørre med 170 som standard.
Dete r korrekt som David skriver at jo varmere jo flere HK, men en termostat til gadebrug er ligesåmeget afstemt til benzinøkonomi samt holbarhed af delene, underhood temperaturen på en Corvette er i forvejen alt for høj.
Hvornår temostaten åbner er ikke = med motortemperatur, jeg vil anbefale 180 ellers dukker der meget nemt andre problemer op i kølevandet (hehe) feks kogende benzin o.l.
Dete r korrekt som David skriver at jo varmere jo flere HK, men en termostat til gadebrug er ligesåmeget afstemt til benzinøkonomi samt holbarhed af delene, underhood temperaturen på en Corvette er i forvejen alt for høj.
Hvornår temostaten åbner er ikke = med motortemperatur, jeg vil anbefale 180 ellers dukker der meget nemt andre problemer op i kølevandet (hehe) feks kogende benzin o.l.
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst