Hej
Jeg ved ikke hvad i andre gør når i bestiller dele fra ecklers, men har bestilt dele og hører ingen ting fra dem, har både sendt en online bestilling og har også faxet en men lige meget hjælper det. Det syntes jeg er extrem dårlig service.
Morten29
Vedr. bestilling hos Ecklers
Re: Vedr. bestilling hos Ecklers
Brug aldrig online shoppingsystemet, når du handler som CCD medlem.
Du skal e-maile Sharon på sharon.beckman@ecklers.net eller ringe direkte på +1-321-269-9651, så får du også medlemsrabatten ! Der kan nogen gange godt gå nogle dage førend Sharon besvare e-mails, men hun kan altid træffes direkte på tlf.
Du skal e-maile Sharon på sharon.beckman@ecklers.net eller ringe direkte på +1-321-269-9651, så får du også medlemsrabatten ! Der kan nogen gange godt gå nogle dage førend Sharon besvare e-mails, men hun kan altid træffes direkte på tlf.
Re: Vedr. bestilling hos Ecklers
jeg er også rigitg dårlig erfaring med at bruge email til Ecklers. Ring til sharon, så er dine dele bestilt på 10 min, og sendt inden 3 dage hvis det er lager vare....
De sidste 3 gange har jeg modtaget mine vare 1 uge ef ter jeg har bestilt, det sys jeg er go service....
De sidste 3 gange har jeg modtaget mine vare 1 uge ef ter jeg har bestilt, det sys jeg er go service....
-
- Indlæg: 0
- Tilmeldt: 3. maj 2005, 21:22
Re: Vedr. bestilling hos Ecklers
Hej
Vi har altid bestilt direkte pr e-mail hos Sharon, og hun har altid ringet tilbage hvis der har været nogen problemer, så altid fin service hos hende :D
Hilsen Kenneth
Vi har altid bestilt direkte pr e-mail hos Sharon, og hun har altid ringet tilbage hvis der har været nogen problemer, så altid fin service hos hende :D
Hilsen Kenneth
-
- Indlæg: 0
- Tilmeldt: 7. mar 2005, 23:01
Re: Vedr. bestilling hos Ecklers
Hej
eg vil da også gerne give mine 2 cents med ;
Jeg har lige modtage varer i dag, de blev bestilt midt i februar men Sharon tilbageholdt forsendelsen pg noget var i restordre. Jeg bad hende sende resten da jeg ikke kunne vente, så måtte jeg jo bløde lidt ekstra i fragt fpr restordren, værre er det jo ikke. Sharon sendte varerne med Fedex d. 28/2 og allerede den 2/3 om morgenen lå de hos Fedex i Kastrup, hvor de lå klar til indfortoldning til i går eftermiddags og er så leveret på min bopæl i dag.
Lidt lang leveringstid, men den del af det har jo ikke noget med Ecklers at gøre, varerne var jo i DK efter 2 dage !
Kan man selv prioritere andre speditører end Fedex ???
Vette hilsner
Great White/Jørn/475
eg vil da også gerne give mine 2 cents med ;
Jeg har lige modtage varer i dag, de blev bestilt midt i februar men Sharon tilbageholdt forsendelsen pg noget var i restordre. Jeg bad hende sende resten da jeg ikke kunne vente, så måtte jeg jo bløde lidt ekstra i fragt fpr restordren, værre er det jo ikke. Sharon sendte varerne med Fedex d. 28/2 og allerede den 2/3 om morgenen lå de hos Fedex i Kastrup, hvor de lå klar til indfortoldning til i går eftermiddags og er så leveret på min bopæl i dag.
Lidt lang leveringstid, men den del af det har jo ikke noget med Ecklers at gøre, varerne var jo i DK efter 2 dage !
Kan man selv prioritere andre speditører end Fedex ???
Vette hilsner
Great White/Jørn/475
Re: Vedr. bestilling hos Ecklers
Hej
Jeg må endnu engang give min sympati til de, som må vente og vente på dele fra Ecklers. Jeg venter på min anden order og det er 4 uger siden jeg talte med Sharon via e-mail. Til gengæld har hun svaret på alle mine mails, dog uden at foretage sig noget... Men min erfaring har vist, at hvis du ikke få svar på den første mail, - så send en mere, kort tid efter, så svarer hun. Jeg tror at hun dagligt må besvare utrolig mange e-mails og at det sideløbende med den generelle travlhed, kan vanskeliggøre en hurtig betjening.
Vh. Tomas
Jeg må endnu engang give min sympati til de, som må vente og vente på dele fra Ecklers. Jeg venter på min anden order og det er 4 uger siden jeg talte med Sharon via e-mail. Til gengæld har hun svaret på alle mine mails, dog uden at foretage sig noget... Men min erfaring har vist, at hvis du ikke få svar på den første mail, - så send en mere, kort tid efter, så svarer hun. Jeg tror at hun dagligt må besvare utrolig mange e-mails og at det sideløbende med den generelle travlhed, kan vanskeliggøre en hurtig betjening.
Vh. Tomas
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster