Jeg har fået blanketten retur fre SKAT vedr. vurdering, som før omtalt her skal jeg betale ca.36000
men på blanketten er tilføjet med håndskrift at bilen skal fremstilles til vurdering. er det meget normalt, eller kan det være fordi jeg har krydset af i feltet alufælge ?
jeg mener at det er originale fælge på en senere model (sidst 70erne/først 80erne )- skal jeg eventuelt låne 4 original hjul til vurdering eller er det uden væsentlig betydning?
er der eventuelt en der har 4 lånehjul?
mvh Chr.
vurdering
Re: vurdering
Hej Christian
Dine alufælge blev introduseret første gang i 1976 som en options 'YJ8' til 299 usd.
det burde ikke give dig problemer.
Dine alufælge blev introduseret første gang i 1976 som en options 'YJ8' til 299 usd.
det burde ikke give dig problemer.
Hej Christian
Det med at der er hånd skrevet på din forhåndsvurdering, det er der også på min men har du ikke fået 2 maskinudskrevne beregninger med? 1 som org.+veteran og 1 som uorg. sammen med 2 forskellige beløb. Det med at den skal fremvises for vurderingsmyndighederne er lovpligtigt for alle biler over 35 år, det er jeg blevet oplyst om v. SKAT i Odense.
V8h Morten
Det med at der er hånd skrevet på din forhåndsvurdering, det er der også på min men har du ikke fået 2 maskinudskrevne beregninger med? 1 som org.+veteran og 1 som uorg. sammen med 2 forskellige beløb. Det med at den skal fremvises for vurderingsmyndighederne er lovpligtigt for alle biler over 35 år, det er jeg blevet oplyst om v. SKAT i Odense.
V8h Morten
Jeg spurgte direkte vuderingsmændene om det ingen betydning havde om det var en smallblock eller bigblock, næ nej var svaret de gik mere op i om der var elruder eller manuelle rudehejse..... de er og bliver en flok fjolser i det system.