corvette køb

Alm. snak
Lars #579

corvette køb

Indlægaf Lars #579 » 7. jan 2006, 18:38

Hej  er der nogen her i forumet der har erfaringer med at købe bil hos dream factory,jeg skal nemlig over og kikke på en i løbet af jan.

Gæst

Re: corvette køb

Indlægaf Gæst » 8. jan 2006, 09:58

Hej Lars - -

Jeg købte en C3 i sept. 04.Det viste sig at der var en del der skulle rettes.Men - jeg fik en behandling af Allan som jeg kun kan betegne som 'helt på toppen' !!!!! Så fra min side kan jeg kun anbefale Dreamfactory.Værkstedet syd for odense hedder Holms Auto,og de servicerer også min Vette,da jeg ikke selv kan skrue i bilen.

Mange hilsner fra - - - Lauge

Great White

Indlægaf Great White » 9. jan 2006, 16:14

Hej Lars

Ja jeg købte jo også min C3'er couep årg 1970 454 Cu.I. ved Dreamfactory sidste år i februar.

Allan er en reel fyr at handle med, og presser ikke sine kunder til at handle med ham.

Allan kategoriserer sine biler i kategori 1 som er næsten nyvognsstand til laveste som vist er kategori 5, alt dette ved du sikkert allerede fra dreamfactory's hjemmeside.

Alt afhængig af hvilken kategori den bil du vil se på, - er i, skal du gøre dig klart hvad du mener du selv formår, både økonomisk, og om du skal have andre ; evt værksteder til at skrue for dig.

Har du en kammerat der har Corvette, eller kender du en i klubben der kan tage med over at se på bilen er det også en god ide.

Jeg kan give gode anbefalinger til Allan og har også efterfølgende fået en god behandling.

Du er velkommen til at ringe til mig privat, på nr 97156707, normalt efter kl. 17,

eller evt. mobilnr : 22672607

Mvh Jørn/Great White

Bankmand

Indlægaf Bankmand » 9. jan 2006, 17:54

Hej Lars, hvad er det du kigger efter?? ;-)

Lars #579

Indlægaf Lars #579 » 9. jan 2006, 22:41

Hej bankmand jeg kikker efter en c3 cab og helst med 427 motor men efter at have snakket med Allan tror jeg at jeg går efter en 350 for mit max. beløb er 250000 med afgift.Og på hans hjemme side har jeg set en grøn c3 der kommer hjem mit i januar og den har en pris hvor jeg kan være med. Ellers tak til alle der har svaret i er meget hjælpsomme.

Tilbage til "Generelt forum"