Var det ikke en ide, at vi sætter vores medlemsnummer efter vores mere eller mindre genkendelige brugernavne, så vi er nemmere at finde i medlemsfortegnelsen.Jeg kan se, at det ind imellem er et problem i forummet.
hilsen Jørgen Boel
vedr. brugernavne
Re: vedr. brugernavne
Helt enig
Når Mr.X mangler en dims eller søger råd ku' det være rasendes interessant at vide om han bor i Skagen eller Gedser. Man indleder jo ikke en 'hjælperunde' uden at vide lidt om afstanden til pågældende garage.
Nogle ting er nu engang lettere at 'fejlfinde' på, når man står ved dytten ik'.
Allan
Når Mr.X mangler en dims eller søger råd ku' det være rasendes interessant at vide om han bor i Skagen eller Gedser. Man indleder jo ikke en 'hjælperunde' uden at vide lidt om afstanden til pågældende garage.
Nogle ting er nu engang lettere at 'fejlfinde' på, når man står ved dytten ik'.
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gjort + lidt mere for at gøre det lidt nemmere at gendkende.
Boe
Boe
En rigtig god ide - - -
Faktisk er det rart at vide hvem man 'snakker' med her på siden.Ikke fordi jeg ikke kan lide kælenavnene - - - men - men,det bedste er nu alligevel enten et medlems nr. eller et rigtigt navn.
Lauge - 444 - - -
Faktisk er det rart at vide hvem man 'snakker' med her på siden.Ikke fordi jeg ikke kan lide kælenavnene - - - men - men,det bedste er nu alligevel enten et medlems nr. eller et rigtigt navn.
Lauge - 444 - - -