Medlemsliste
Medlemsliste
Nu er det et stykke tid siden Piet har givet lyd fra sig her på forummet ,og så er han ikke at finde på medlemslisten ? Han er forhåbentlig stadig medlem ik ?
-
Nu er det et stykke
Nu er det et stykke tid siden Piet har givet lyd fra sig her på forummet ,og så er han ikke at finde på medlemslisten ? Han er forhåbentlig stadig medlem ik ?
Hej Allan.
Piet står på medlemslisten, så han er heldigvis ikke meldt ud.:hurray:
Han har nummer 312.
Hilsen Flemming:Chevy_anim:
Hey Flemming Har hørt fra ham
Hey Flemming
Har hørt fra ham , det er fordi han ikke har fået nyt password /login til den nye hjemmeside ,og så har De travlt i shoppen
Han figurerer ikke under P i medlemslisten
Har hørt fra ham , det er fordi han ikke har fået nyt password /login til den nye hjemmeside ,og så har De travlt i shoppen
Han figurerer ikke under P i medlemslisten
Hey Flemming Har hørt fra ham
Hey Flemming
Har hørt fra ham , det er fordi han ikke har fået nyt password /login til den nye hjemmeside ,og så har De travlt i shoppen ,så det kniber med tiden pt.
Han figurerer ikke under P i medlemslisten..
Har hørt fra ham , det er fordi han ikke har fået nyt password /login til den nye hjemmeside ,og så har De travlt i shoppen ,så det kniber med tiden pt.
Han figurerer ikke under P i medlemslisten..
-
Når der ikke er flere
Når der ikke er flere der hedder peter på listen, så kommer Piet faktisk lige før alle dem der hedder Poul.
Hilsen Flemming.:cheers2:
Hilsen Flemming.:cheers2:
??? Pia Laursen er det
??? Pia Laursen er det nærmeste jeg kan komme noget der skulle minde om Piet .
Nå men glem det . Det kan vi også tage under general forsamlingen ,hvis vi skulle kede os :willy_nilly:
Nå men glem det . Det kan vi også tage under general forsamlingen ,hvis vi skulle kede os :willy_nilly:
Hej Allan Det du kigger på
Hej Allan
Det du kigger på er garanteret "Medlemsliste" på forum, ik' Den har aldeles ikke noget ned en medlemsliste at gøre, den hedder bare fejlagtigt sådan!!
Det er en "Bruger på WEB-liste"
Den rigtige medlemsliste finder du hvor den altid har været: På forsiden/min side/--så skal du altså lige logge ind igen -- så er du der:willy_nilly:
Allan
Det du kigger på er garanteret "Medlemsliste" på forum, ik' Den har aldeles ikke noget ned en medlemsliste at gøre, den hedder bare fejlagtigt sådan!!
Den rigtige medlemsliste finder du hvor den altid har været: På forsiden/min side/--så skal du altså lige logge ind igen -- så er du der:willy_nilly:
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
-
Hej Flemming Du kikker under
Hej Flemming
Du kikker under den gl. hjemmeside. Der står han over Poul, men ikke på den nye hjemmeside. Jeg kan ikke finde ham.
Henrik den blinde:Chevy_anim:
Du kikker under den gl. hjemmeside. Der står han over Poul, men ikke på den nye hjemmeside. Jeg kan ikke finde ham.
Henrik den blinde:Chevy_anim:
Hej Allan Det du kigger på
Hej Allan
Allan
Du har ret Allan , måske den så burde hedde "bruger web-liste " ? :gnorsi:
Kan konstatere at manden nu er at finde i "bruger weblisten " :hurray: