Er der nogle herinde som har efaringer med fragtselskaber, som kan levere en bil fra USA til DK på under 15 uger.?
Schumacher kan ikke, jeg har brugt dem 3 gange, med en gennemsnit på 15 uger, man burde da kunne finde nogle, der kan gøre det bedre.
Mvh. Thomas
USA - DK
Re: USA - DK
Synes det lyder underligt med 15 uger. Sædvanligvis tager det 2-3 md. med Schumacher. Fik selv en bil hjem sidste vinter med Schumacher på ca 12 uger, og det kun fordi sælgeren lavede kuk i papirene, ellers var det gået en del hurtigere. Løb også ind i en havnestrejke i Århus, da bilen endelig ankom. Men det tog altså 'kun' 12 uger fra incl. alle forviklinger, trucking fra Idaho til LA, samt udskibning LA - Rotterdam, derfra til Århus, hvor den sad fast, for så endelig at blive aflæsset i KBH.
-
9½ uge fra LA. Med Schumacher,
det var sålænge min var undervejs. Prisen var 2000 DKK + 1200 $, altså UNDER 10,000 DKK.
C3
det var sålænge min var undervejs. Prisen var 2000 DKK + 1200 $, altså UNDER 10,000 DKK.
C3
-
Jeg kan klart anbefale DFDS! Det dem 4 uger at fragte min Vette hjem til Frihavnen fra Chicago i egen container, pris 22.500 incl forsikring og hele pivtøjet...
De bedste hilsner
Sir Thomas
De bedste hilsner
Sir Thomas
Jeg må tilslutte mig synspunkterne omkring Svenning, det var for mit vedkommende 2 år siden jeg oplevede det samme.
Konklusion : Nogen har sparet op hele livet til en Corvette, og skal nu til at bruge 200000+ i USA på den rigtige bil, derfor brug de ekstra tusinde på DFDS, tryghed kan ikke betales nok.
(Jeg sendte 220.000,- til Svenning, uden at have mødt ham eller set bilen, og det tog ligeledes 16 lange uger med alle mulige dårlige forklaringer, manglende tilbagemeldinger og meget stor usikkerhed om bilen nu også var forsikret som lovet, så ALDRIG nogen papirer på dette) Så vælg det trygge, det vil jeg til enhver tid gøre.
Hilsen Thomas
Konklusion : Nogen har sparet op hele livet til en Corvette, og skal nu til at bruge 200000+ i USA på den rigtige bil, derfor brug de ekstra tusinde på DFDS, tryghed kan ikke betales nok.
(Jeg sendte 220.000,- til Svenning, uden at have mødt ham eller set bilen, og det tog ligeledes 16 lange uger med alle mulige dårlige forklaringer, manglende tilbagemeldinger og meget stor usikkerhed om bilen nu også var forsikret som lovet, så ALDRIG nogen papirer på dette) Så vælg det trygge, det vil jeg til enhver tid gøre.
Hilsen Thomas
Fik leveret en Coevette med Svenning i 2004./2005
Bilen blev købt på E-Bay i september 2004, og var i Danmark januar 2005.
Sælger var en 'værre banan' - og det var selvfølgelig ikke Svennings skyld.
Corvetten stod i Los Angeles i lang tid, da sælger ikke havde papirerene iorden.
Den oprindelige ejer havde ikke underskrevet 'bill of sale'.
Svenning gjorde meget for at afhjælpe problemer med sælgeren fra E-Bay.
Bilen blev leveret til adressen i januar 2005, af en af Svennings bekendte, som har et Autotransport-firma.
Det kan anbefales i vintermånederne.
Corvetten var der indenfor 30 minutter i henhold til aftalen, og prisen var helt ok.
Bilen blev læsset af, og alt var som forventet, det virkede ret professionelt.
Alt i alt en fin behandling fra Svenning & 'auto-transportmakkeren'.
Bilen blev købt på E-Bay i september 2004, og var i Danmark januar 2005.
Sælger var en 'værre banan' - og det var selvfølgelig ikke Svennings skyld.
Corvetten stod i Los Angeles i lang tid, da sælger ikke havde papirerene iorden.
Den oprindelige ejer havde ikke underskrevet 'bill of sale'.
Svenning gjorde meget for at afhjælpe problemer med sælgeren fra E-Bay.
Bilen blev leveret til adressen i januar 2005, af en af Svennings bekendte, som har et Autotransport-firma.
Det kan anbefales i vintermånederne.
Corvetten var der indenfor 30 minutter i henhold til aftalen, og prisen var helt ok.
Bilen blev læsset af, og alt var som forventet, det virkede ret professionelt.
Alt i alt en fin behandling fra Svenning & 'auto-transportmakkeren'.
-
Et sikkert tip...
Hvis man skal ha` en bil hjem ' from over there ', så brug DFDS Transport, og kontakt Lene Dalsgaard 43 20 34 05, hun ved hvad det handler om. Man får en kanon go` behandling, hun ringer når bilen er ved at være der, og arrangere det således at man selv pakker bilen ud.
De bedste hilsner
Sir Thomas
Hvis man skal ha` en bil hjem ' from over there ', så brug DFDS Transport, og kontakt Lene Dalsgaard 43 20 34 05, hun ved hvad det handler om. Man får en kanon go` behandling, hun ringer når bilen er ved at være der, og arrangere det således at man selv pakker bilen ud.
De bedste hilsner
Sir Thomas