Vandel 9 . 10 .11 http://www.ndcd.dk/
mulighed for at deltage
Kommer Brian , Hulken , Rommel ?
Ræææs
Re: Ræææs
HEj ifølge ndcd er det kun biler der er forhåndsgodkent der kommer gratis ind, er der nogen der har andre oplysninger?????
Er der nogen der kommer så vi kan kører ind samlet og hvad tid??
tilbudet er der stadig med rundstykker og kaffe
Mvh kurt T H
Er der nogen der kommer så vi kan kører ind samlet og hvad tid??
tilbudet er der stadig med rundstykker og kaffe
Mvh kurt T H
-
Hej Allan og andre,
Jeg er ret sikker på at jeg dukker op i Vetten sammen med junior og en kammerat som kører i egen bil.
Jeg er ikke tilmeldt som udstiller, men derfor kunne det da være sjovt at mødes, jeg og Vetten er jo ret nye i denne sammenhæng, så det kunne da være rart at mødes med ligesindede.
Vi kører fra Ikast ca 9.00 - 9.15, så vi er i Vandel en time efter, selvfølgelig afhængig af trafikken !
Håber på en god dag med mange Vetter
Bedste hilsner ; Jørn ( Great White )
Jeg er ret sikker på at jeg dukker op i Vetten sammen med junior og en kammerat som kører i egen bil.
Jeg er ikke tilmeldt som udstiller, men derfor kunne det da være sjovt at mødes, jeg og Vetten er jo ret nye i denne sammenhæng, så det kunne da være rart at mødes med ligesindede.
Vi kører fra Ikast ca 9.00 - 9.15, så vi er i Vandel en time efter, selvfølgelig afhængig af trafikken !
Håber på en god dag med mange Vetter
Bedste hilsner ; Jørn ( Great White )
Det er ok lauge, Det ser ud til at det bliver godt vejr hele weekenden Så masser af ræææs
Jeg glemte lige at skrive at classiske biler som corvetter kan komme til at holde i
udstillings området, spørg ved porten hvor man køber billet hvor det er
i kan træffe mig på tlf nr51253628
mvh Kurt T H
Jeg glemte lige at skrive at classiske biler som corvetter kan komme til at holde i
udstillings området, spørg ved porten hvor man køber billet hvor det er
i kan træffe mig på tlf nr51253628
mvh Kurt T H