et sidste farvel

Alm. snak
Gæst

et sidste farvel

Indlægaf Gæst » 27. aug 2005, 16:02

jeg må desværre meddele at min mand smeily (flemming) er død natten mellem torsdag og fredag. meget pludseligt og kun 43 år gammel. jeg tror at han havde et par aftaler med et par stykker her i clubben. vi havde ellers glædet os til at nyde livet i vores corvette. det fik vi ikk lov til. jeg ved endnu ikke om jeg sælger corvetten. vores søn på 16 vil nemlig gerne overtage den om et par år. jeg vil sige jer tak for den korte tid vi var har. flemming var meget glad for clubben.

med venlig hilsen lene

Piet

Re: et sidste farvel

Indlægaf Piet » 27. aug 2005, 17:48

Må jeg kondolere.

Per

Indlægaf Per » 27. aug 2005, 20:06

Kære Lisbeth

På egne og klubbens vegne vil jeg kondolere Flemmings alt for tidlige død.

I det seneste år, hvor jeg har været medlem har jeg fulgt Flemmings indlæg på disse sider, og ved at han var meget engageret i klubbens virke, og var meget glad og stolt over jeres Corvette.

Vi havde ham alt for kort tid iblandt os, og vores tanker går til dig og familien.

Æret være Flemmings minde.

Med venlig hilsen
Per Norstedt

Christian #384

Indlægaf Christian #384 » 28. aug 2005, 16:51

Det er jeg rigtig ked af at høre!!! Jeg nåede heldigvis at hilse på Flemming en enkelt gang da i vart forbi her på Amager. Jeg havde ellers glædet mig til at lære ham nærmere at kende, da han virkede som en rar fyr.

Med venlig hilsen

Christian

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 15. sep 2005, 12:34

Gør mig ondt. Jeg talte med smeily et par gange, og har modtaget 500 i dep. på nogle dele. Kontakt mig på c3vetteclub@yahoo.dk med henblik på at returnere beløbet.

C3

Tilbage til "Generelt forum"