Så sluttede sæsonen :-( (for mig altså) Det jeg troede der bare var et baghjulsleje, viste sig at være i klumpen. Jeg havde i forvejen planlagt at hele bagvognen skulle have en overhaling til vinter..... Det er så bare blevet fremskyndet nu, ufrivilligt altså.
Jeg vil sætte pris på, hvis i undlader at lave indlæg på forummet om gode oplevelser for resten af sæsonen. *S*
Øv
-
Re: Øv
Beklager Zean... Men jeg har hørt at det bliver solformørkelse, tordenvejr, regn og sludbyger hele d. 17/9 :-)
det er kedeligt for der er lidt tyndt besat på
spontan møderne jeg fandt ingen vetter i karrebæk i dag
men der var lidt strand sild i det gode vejr
og for 14 dage siden på cafe jorden rundt var jeg også alene.
så hvis det kan trøste er det lidt sløjt med vetter på vejende nu.
hilsen john.
spontan møderne jeg fandt ingen vetter i karrebæk i dag
men der var lidt strand sild i det gode vejr
og for 14 dage siden på cafe jorden rundt var jeg også alene.
så hvis det kan trøste er det lidt sløjt med vetter på vejende nu.
hilsen john.
-
Mange tak Piet, jeg bliver i det mindste køreklsr til næste sæson med en undervogn der dur !!! Planen er fiberfjeder (den der er ophængt i vangen) og måske et 3:36 bagtøj i stedet for det jeg har nu (3:08). Nye gasstødæmpere og et sæt krængningsstabilasatorer. Samtidig skal kardanerne eftersess og afbalanceres, så er hele til gengæld drivlinen tip top :-) nåeehh ja, hvis jeg får tid, skal sæderne også skrues fast :-)
Bare ærgeligt at jeg ikke kan deltage i træffet i Næstved :-(, måske er der en der har et sæde til overs ?
Hilsen Christian
Bare ærgeligt at jeg ikke kan deltage i træffet i Næstved :-(, måske er der en der har et sæde til overs ?
Hilsen Christian
-
Hej John.... Jeg havde ellers regnet med at jeg ville have været i Karrebæksminde i dag, men sådan skulle det altså ikke være.
Christian
Christian