Crom kofangere

Alm. snak
Gæst

Crom kofangere

Indlægaf Gæst » 22. jun 2005, 21:04

Jeg har valgt at tage min 70´ud af drift i år for at gøre den helt i stand. Det har det, som nogle bekendt, med at gribe om sig, pludselig er ellers pæne ting ikke gode nok når nabodelen er helt ny! 

Så efter at have fået Vetten tilbage fra maler kan jeg lige pludselig ikke leve med de små ridser i crom kofangerne mere. Har set ved Ecklers at man kan købe et komplet sæt der til 'rimelige' penge, ved nogle der hvilken kvalitet disse er lavet af. Eller skal jeg vælge at få mine nuværende omforcromet her i landet ??

Venlig hilsen

Jess

david

Re: Crom kofangere

Indlægaf david » 22. jun 2005, 22:06

Piet har købt nye og de er vildt flotte, miljøkravene gør at det kan være svært af få kromen til at hænge på i længere tid herhjemme så jeg ville bestille i US.

(udmeldt) Jesper Krarup

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 23. jun 2005, 09:23

Chromen er også super flot på mine kofangere.

Jeg syntes ikke at den forreste kofanger er bukket så flot som på den gamle, originale.
Man kan se det ved at 'luften' imellem kofanger og bil varierer lidt mere end på den originale, f.eks. er bukket rundt om bilens forreste hjørner i præcis i samme vinkel som karrosseriet.
Jeg tror kun man ser det hvis man ved det, men alligevel et irritationsmoment....

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 26. jun 2005, 20:16

Der er et sæt til salg her:

http://www.a-corvette.dk/side1.htm

C3

Tilbage til "Generelt forum"